PP.341-9/09                                                                                                  Brudzeń Duży, 2009-09-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.:     postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: PP.341-9/09. 
Nazwa zadania: „Udzielenie kredytu w wysokości 3.400.000,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2009 roku”.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Wójt Gminy Brudzeń Duży zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
     Urząd Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń Duży
     www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
     godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
     Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej 
     poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków 
     zamówienia:
     Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: 
     www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
     Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w 
     siedzibie Zamawiającego, bez pobierania opłat.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o 
      możliwości składania ofert częściowych:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.400.000,00 zł. 
    (słownie: trzy miliony czterysta tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu 
    gminy w 2009 roku.
Okres kredytowania: do 30.09.2017r.
Wypłata kredytu nastąpi w transzach:
- 15.10.2009r. -           1.400.000,00 zł
- 31.10.2009r. -           1.000.000,00 zł
- 10.11.2009r. -           1.000.000,00 zł.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania kredytu w innych terminach od podanych wyżej.
Spłata odsetek będzie następowała w okresach kwartalnych na ostatni dzień w danym kwartale (cztery razy w roku) w wysokości odpowiedniej do wykorzystanego kredytu. Odsetki naliczane będą od niespłaconego kapitału. W przypadku gdy ostatni dzień kwartału będzie dniem wolnym od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności. Jako termin płatności przyjmuje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Szczegółowy plan spłat odsetek określony zostanie w harmonogramie spłat, który będzie stanowił załącznik do umowy.
Zamawiający nie przewiduje okresu karencji w spłacie kapitału. Spłaty rat kapitałowych będą następowały dwa razy w roku przez okres 8 lat w dniach 31.05 i 30.09., tj. 16 rat w wysokości każda 212.500,00 zł.(spłata pierwszej raty kapitałowej nastąpi 31.05.2010r., spłata ostatniej raty kapitałowej nastąpi 30.09.2017r.). W przypadku gdy dzień spłaty raty kapitałowej będzie dniem wolnym od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności. Jako termin płatności przyjmuje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
Forma zabezpieczenia kredytu – weksel „in blanco” do wysokości zadłużenia.
Koszt kredytu stanowić będą:
a) oprocentowanie kredytu według stawki WIBOR 1M jako średnia stawka z sierpnia 2009r.
b) marża określona w % stała w okresie trwania umowy
c) jednorazowa prowizja od przyznanego kredytu w % płatna w dniu podpisania umowy. 
Powyższe stanowi jedyne wynagrodzenie Wykonawcy należne mu z tytułu wykonania niniejszego zamówienia. Nie dopuszcza się jakichkolwiek innych prowizji i opłat dodatkowych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zaciągnięcia kredytu w kwocie niższej niż 3.400.000,00 zł.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
      CPV: 66.11.30.00-5 – Usługi udzielania kredytu
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert 
     wariantowych  
VI. Termin wykonania zamówienia: 30.09.2017r. 
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych 
       warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
    1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie 
        objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich 
        uprawnień, tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym 
        Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej.
    2) Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i 
        osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie 
        innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania 
        zamówienia, tzn.
        a) wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania 
            zamówienia, tj. zrealizował w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 zadanie odpowiadające 
            swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
    3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty 
     złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – 
     spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
      Nazwa kryterium             Waga  
      Cena                                 100%   
X. Miejsce i termin składania ofert:
    Oferty należy składać do dnia: 2009-09-29 do godz. 14:30
    w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń Duży, 
     Sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: 
     Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-09-29, o godz. 15:00 w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy 
    Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń Duży, pokój nr 1
XII. Termin związania ofertą
     Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
     Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony 
        internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego 
        systemu zakupów
     Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji 
       elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja   
       elektroniczna.
       Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające
        Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych poz. 326266-2009 dnia 21.09.2009r.
...................................................................................................................................
Brudzeń Duży, 23.09.2009 r.
PP.341-9/09
Oferenci
Wyjaśnienie treści SIWZ dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Numer sprawy PP.341-9/09, Nazwa zadania – udzielenie kredytu w wysokości 3.400.000,00 na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2009 r.
Wójt Gminy Brudzeń Duży informuje, iż w specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie zamieszczono sposobu rozliczania odsetek.
W związku z powyższym informuje, że do wyceny należy przyjąć okres 365 dni.
Kierownik Zamawiającego
Załączniki
1) opinia_rio_budzet.pdf
2) opinia_rio_kredyt.pdf
3) rb-27_s_sprawozdanie.pdf
4) rb-28s_sprawozdanie.pdf
5) rb-n_sprawozdanie.pdf
6) rb-nds_sprawozdanie.pdf
7) rb-z_sprawozdanie.pdf
8) uchwala_gminy_zaciagniecia_kredytu.pdf
9) uchwala_budzetowa_na_2009_rok.pdf
10) urzad_skarbowy_zaswiadczenie.pdf
11) zaswiadczenie_o_posiadanym_rachunku.pdf
12) zus_zaswiadczenie.pdf
13) siwz_-_kredyt.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2009-10-06
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-09-23 12:24:33
- Liczba odsłon: 2360
- Historia dokumentu:
