Brudzeń Duży,29 lipca.2011 r.

O.III.341-2/05/11

Zamawiający:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym

09-414 Brudzeń Duży

tel./fax (...)24 260 42 81

http:/ www.brudzen.pl

e-mail: ug_brudzen@interia

 

 

Wszyscy uczestnicy postępowania

 

ZAWIADOMIENIE   O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

Na podst. art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) Zamawiający: Urząd Gminy Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży w Płocku informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem zamówienia jest:

Dowożenie niepełnosprawnej uczennicy i opieka nad tą uczennicą w czasie przewozu w roku szkolnym 2011/2012

Wybrana została do realizacji zamówienia  oferta, którą złożył Wykonawca:

 

Przedsiębiorstwo Taksówkowe 919 Sp.zo.o.,09-402 Płock, ul. Reja 19

 

I.Wykonawca j/w złożył  niepodlegającą odrzuceniu ofertę oraz spełnił wszystkie warunki w niniejszym postępowaniu i uzyskał liczbę punktów – 10 pkt.

Cena oferty wybranej: 8,50 zł za 1km        

II. Na przetarg wpłynęła 1 oferta następującego Wykonawcy (wg numeracji  

ofert):

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena ofertowa

Liczba otrzymanych punktów w kryterium CENA = 100 %

1.

Miejskie Przedsiębiorstwo Taksówkowe 919 Sp. z o.o.09-402 Płock, ul. Reja 19

brutto 8,50zł

            10pkt

 

Wykonawca potwierdził, iż wykona przedmiot zamówienia w terminie od 01września 2011r. do 29 czerwca 2011 r.

IV. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się jedynym kryterium, którym jest CENA . W kryterium tym  Wykonawca mógł maksymalnie otrzymać 10 punktów.

V. Zamawiający przewiduje zawrzeć umowę w zakresie udzielenia przedmiotowego

zamówienia – nie wcześniej niż 16 sierpnia 2011 r. w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym.

 

---------------------------------------------------------------------------

Brudzeń Duży 15.07.2011r.

O.III.341-2/05/11

                            

          Ogłoszenie o zamówieniu

Gmina Brudzeń Duży , 09-414 Brudzeń Duży, strona:www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl

ogłasza :

przetarg nieograniczony na:

„Dowożenie   niepełnosprawnej uczennicy  do szkoły i opiekę nad tą uczennicą w czasie przewozu w roku szkolnym 2011/2012”.

1.Termin realizacji zamówienia - 01 września 2011r. – 29 czerwca 2012r.

2.Kryteria oceny ofert – cena zamówienia z VAT (brutto) -  100%.

3.Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Szkół Samorządowych i na stronie internetowej urzędu.

4.Każda złożona oferta uzyska numer indentyfikacyjny.

5.Oferent uzyska potwierdzenie złożenia oferty, wraz z numerem indentyfikacyjnym.

6.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

7.Termin składania ofert – 28 lipca 2011r. do godz. 9.30  w Biurze Obsługi Szkół Samorządowych(budynek Gimnazjum w Brudzeniu Dużym)

8.Otwarcie ofert – 28 lipca 2010r. godz.10.30 w siedzibie zamawiającego,

    pokój 10 Urzędu Gminy).

9.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone oferentom.

10.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone art.22 ust.1ustawy- Prawo zamówień publicznych:

1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków zostanie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia.

Niespełnienie w/w warunków spowoduje wykluczenie z postępowania

 o zamówienie publiczne i odrzucenie oferty.

11.Składajacy ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni.

12. Telefon kontaktowy –024 260-42-81 .

13.Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia

 20 lipca 2011r.

 

 

 

 

SPECYFIKACJA  ISTOTNYCH  WARUNKÓW  ZAMÓWIENIA

W TRYBIE  PRZETARGU  NIEOGRANICZONEGO

                            

I. Nazwa i adres zamawiającego

Gmina Brudzeń Dużym 09-414 Brudzeń Duży, pow. płocki woj. mazowieckie,

strona: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl,działając w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 , poz.759 z późń. zm.) zaprasza do złożenia oferty w przetargu nieograniczonym na” Dowożenie niepełnosprawnej uczennicy  do szkoły i opieka nad tą uczennicą w czasie przewozu w roku szkolnym 2011/2012”.

II. Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust.1 i art.39-46 Prawa zamówień publicznych.

Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

1)Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 , poz.759 z późń. zm.)

2) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817).

3) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych (Dz.U. Nr 224, poz.1796).

III. Opis przedmiotu zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie  niepełnosprawnej uczennicy uczęszczającej do Gimnazjum w Brudzeniu Dużym oraz opiekę nad tą uczennicą

 w czasie przewozu.

Przewidziany termin realizacji zamówienia - w dni nauki szkolnej w okresie od 01 września 2011 r. do 29 czerwca 2012 r.

2. Trasy przewozu uczniów:

- do szkoły

o godz.7.30.Sikórz(dom uczennicy) – Gimnazjum w Brudzeniu Dużym(8km, w tym ok. 300m nieutwardzonej drogi lokalnej)(kurs 5 razy w tygodniu),

-powrót

ok.godz.14.30– Gimnazjum w Brudzeniu Dużym(8km, w tym ok. 300m nieutwardzonej drogi lokalnej)(kurs 5 razy w tygodniu),

Do przewozu jest  1 uczennica.

3.Zamawiający szacuje , że średnia dzienna liczba kilometrów do przejechania wynosi w dni nauki szkolnej  16 km(z domu do szkoły i ze szkoły do domu), na wymienionych w punkcie 2  trasach.

 Godziny przejazdów mogą ulec zmianie.

4.Kursy samochodu osobowego dowożącego ucznia na  wymienionych w zamówieniu trasach winny odbywać się codziennie w dni nauki szkolnej według ustalonego rozkładu. 5.Wymienione kursy komunikacyjne winny być wykonane na bazie  taboru samochodowego będącego w  dyspozycji wykonawcy.

6.Samochód ma być dostosowany do przewozu osób , zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP oraz przepisami dotyczącymi ruchu drogowego  w  dobrym stanie technicznym, ogrzewany i estetyczny.

7. Wymagania dotyczące opieki w czasie przewozu:

Opieka obejmuje sprawowanie nadzoru nad powierzoną uczennicą w samochodzie w czasie jazdy, w czasie wsiadania do samochodu i wysiadania, a także na zewnątrz samochodu, a w tym: usadzenie we wózku inwalidzkim niepełnosprawnej ruchowo uczennicy, zdjęcie z wózka inwalidzkiego i usadzenie w samochodzie oraz zawiezienie do szkoły, a na terenie szkoły transport wózkiem do budynku szkoły. Szkoła jest przystosowana do poruszania się po jej terenie osób niepełnosprawnych.

IV. Termin wykonania zamówienia

Wymagany termin realizacji zamówienia w roku szkolnym:

od 01 września 2011r. do 29 czerwca 2012r. w dni nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego.

 

V. Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu oceny spełniania tych warunków

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy:

1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie

3) dysponują odpowiednim  potencjałem technicznym  oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ;

4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych.

 

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania  ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odpowiednie pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.

Jeżeli oferta wykonawców wspólnie  ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana , zamawiający może żądać  przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

3.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w SIWZ pkt. 5 polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia
w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym rozdziale.

4. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne nastąpi na podstawie dokumentu załączonego przez Wykonawcę do oferty metodą „spełnia” , „nie spełnia”.

 

5. Zamawiający odrzuca ofertę, która:

1)      jest niezgodna z ustawą

2)      jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt.3

3)      jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

4)      zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

5)      została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

6)      zawiera błędy w obliczeniu ceny

7)      w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na

poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3

8)      jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów .

 

VI. 1. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

 

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1

2)oświadczenia do przystępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,

4)aktualna koncesja, zezwolenie lub licencja na wykonywanie transportu drogowego osób/transportu drogowego taksówką,

5)oświadczenie, że osoby,  które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia  - na zał. Nr 3 SIWZ

6) odpowiednie pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów, w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.

7) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 30 000 zł. Stosowny dokument Wykonawca przedłoży jako załącznik do podpisanej umowy. Przedmiotowy dokument ma być ważny przez cały okres trwania umowy. 

Oferta przedstawiona przez wykonawców wspólnie się ubiegających o udzielenie zamówienia musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego wykonawcy. Wykonawcy wspólnie  ubiegający się  o zamówienie publiczne składają dokumenty, o których mowa w dziale VI ust.1 pkt 2,3,4,5,6 niniejszej specyfikacji indywidualnie (każdy osobno).

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

a)dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.

 

VII. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami

1.Zgodnie z wyborem zamawiającego oświadczenia, wnioski , zawiadomienia oraz środki ochrony prawnej przysługujące uczestnikom przetargu przekazywane będą pisemnie za potwierdzeniem odbioru, faksem za potwierdzeniem.

2.Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami jest Pani Elżbieta Mrozowska – Kierownik Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym tel. i fax.24260-42-81w godzinach od 8.00 do 15.00.

3.Oferent może zwrócić się na piśmie do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

4.Zamawiający udzieli wyjaśnień oferentowi, jeżeli jego zapytanie wpłynie do niego nie później niż sześć dni przed upływem terminu składania ofert.

5.Każda wprowadzona przez zamawiającego zmiana staje się częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zostanie dostarczona do wszystkich Oferentów bez ujawnienia źródła zapytania.

6.W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert zamawiający może zmodyfikować treść specyfikacji i treść dokumentów składających się na specyfikację istotnych warunków zamówienia. Każda wprowadzona przez zamawiającego zmiana stanie się częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zostanie doręczona wszystkim Oferentom.

7.Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.

VIII. Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający zgodnie z art.45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium.

 IX. Termin związania ofertą.

Okres związania Oferentów złożoną ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.

X. Opis sposobu przygotowania ofert.

1.. Druk oferty winien być wypełniony w języku polskim w formie pisemnej pod rygorem nieważności, sporządzony na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem lub nieścieralnym  atramentem ,wg wzoru formularza oferty.

2.Oferty nieczytelne zostaną uznane za nieważne i nie będą rozpatrywane.

3.Formularz cenowy oferty, załączone oświadczenia oraz kserokopie dokumentów , muszą być podpisane przez wykonawcę   lub upoważnionego przedstawiciela (potwierdzone za zgodność z oryginałem- podpis plus pieczątka). Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty .

4.Wszystkie strony oferty, a także wszelkie miejsca, w których oferent naniósł zmiany powinny być podpisane przez osobę podpisującą ofertę. Wszystkie strony muszą być ponumerowane.

5.Oferent winien umieścić ofertę  zamówienia  w  zamkniętej  kopercie, zaadresowanej  na adres Gminy Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, oraz posiadającej następujące napisy:

Przetarg nieograniczony. Oferta na:” Dowożenie niepełnosprawnej  uczennicy do szkoły

 i opieka nad tą uczennicą w czasie przewozu w roku szkolnym 2011/2012” - Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert.

6.Poza oznaczeniami podanymi powyżej  koperta  winna posiadać nazwę i adres Oferenta.

7.Wszystkie formularze zawarte w niniejszej dokumentacji zostaną wypełnione przez oferenta ściśle według wskazówek i postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

8.Każdy oferent złoży  tylko jedną ofertę zawierającą jedną jednoznacznie opisaną propozycję.

Oferent , który złoży więcej niż jedną ofertę, zostanie wykluczony z postępowania;

9.Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, zaleca się aby oferent zdobył wszelkie informacje ( np. dokonał wizji lokalnej), które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.

10.Ofeta musi obejmować całość zamówienia.

XI. Miejsce i termin składania ofert.

1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym

(budynek Gimnazjum w Brudzeniu Dużym) 09-414 Brudzeń Duży, do dnia 28 lipca 2011r. do godziny 9.30.

2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 lipca 2011r. o godz. 10.30 w siedzibie Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym w pokoju Nr 10.

3.Zamawiajacy dokona jawnego otwarcia ofert. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, zamawiający prześle wykonawcy informację z otwarcia ofert na jego pisemny wniosek.

4.Bezposrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

5.Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy firm oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny i terminy wykonania zamówienia.

 

XII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.

1.Oferent poda w formularzu cenowym:

2.cenę brutto cyfrowo i słownie.

5.W cenę  ofertową powinny być wkalkulowane wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, między innymi koszt przejazdów do przystanków początkowych, przejazdów z przystanków końcowych, koszt utrzymania pracowników.

6.Cena  podana w ofercie w okresie ważności umowy nie może ulegać zmianie.

XIII. Opis kryteriów,  którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

1.Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):

Cena - 100 %

W zakresie w/w kryterium oferta może uzyskać od każdego oceniającego członka komisji max po 10 pkt., przy czym ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:

                  Cena najniższa z oferowanych

P =   ----------------------------- x 10 pkt. =  ......... pkt.

                  Cena oferowana

2.Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

3.W toku badania ofert zamawiający dokona badania ważności ofert w celu stwierdzenia liczby ważnych ofert.

4.Oferty , które nie będą spełniać wymogów specyfikacji  istotnych warunków zamówienia oraz będą naruszać zasady ustawy Prawo  zamówień publicznych zostaną przez  zamawiającego odrzucone.

5.W toku dokonania oceny złożonych ofert zamawiający może żądać udzielenia przez oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.

6..Zamawiający poprawi oczywiste omyłki w treści oferty.

7.Przyjmuje się następujące zasady korekty omyłek :

1)jeżeli wystąpi rozbieżność pomiędzy ceną wyrażoną cyframi a ceną wyrażoną słownie, ważna będzie cena wyrażona słownie.

2)cena oferenta zostanie przez zamawiającego dostosowana  zgodnie z powyższą procedurą korekty błędów za zgodą oferenta i będzie dla oferenta wiążąca.

8. Nie wyrażenie zgody przez Oferenta na poprawienie oczywistej omyłki spowoduje odrzucenie jego oferty.

9.Zamawiający przyzna zamówienie Oferentowi , którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo  zamówień publicznych  , specyfikacji istotnych warunków zamówienia i została uznana za najkorzystniejszą.

 10.Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy, ze względu na to , że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców , którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych , niż zaoferowane w złożonych ofertach.

XIV. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

1.Zamawiający przyzna zamówienie Oferentowi , którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo  zamówień publicznych  , specyfikacji istotnych warunków zamówienia i została uznana za najkorzystniejszą.

2.Zawiadomienie o wyborze oferty zostanie wywieszone niezwłocznie w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego oraz zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego oraz zostanie wysłane wszystkim uczestnikom postępowania faksem,  listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

3.Przed upływem okresu związania ofertą zamawiający powiadomi listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru wykonawcę o przyznaniu mu zamówienia.

W powiadomieniu zostanie podany termin i miejsce zawarcia umowy.

XV. Wymagania dotyczące wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Zamawiający nie będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

XVI. Warunki umowne.

1.Przewidywany okres realizacji zamówienia 01 września 2011 r.-29 czerwca 2012r.

2.Zamawijacy dokona zawarcia umowy w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, jeżeli zostanie przesłane faksem lub 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty, jeżeli zostanie ono przesłane pisemnie. 3.Warunki umowne określono w załączniku nr 4 do SIWZ.

4.Umowa na realizację przedmiotu zamówienia będzie ważna po zatwierdzeniu przez Wójta Gminy przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy.

XVII. Aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XVIII. Części zamówienia

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

XIX. Oferty wariantowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

XX.  Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1, p. 6 Prawa zamówień publicznych z 29.01.2004 r.

XXI. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia

W niniejszym postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia publicznego przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych.

XXII. Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity- Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zm.).

 

 Załączniki:                                                                                       Zatwierdził:

                                                                                                          Wójt Gminy

                                                                                                      Andrzej Dwojnych

1.Formularz oferty

2.oświadczenie o spełnianiu warunków

3.oświadczenie,że osoby posiadają wymagane uprawnienia

4.wzór umowy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 1 do SIWZ

 

                                             OFERTA

Ja, niżej podpisany………………………………………………………………………..

Działając w imieniu……………………………………………………………………….

                                 (nazwa i adres oferenta)

1.W odpowiedzi na ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na” Dowożenie niepełnosprawnej uczennicy   do szkoły i opieka na tą uczennicą w czasie przewozu w roku szkolnym 2011/2012”składam następującą ofertę i zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia za :

L. p.

 

Cena brutto za 1km



 

 




2.Oświadczam,

- że zapoznałem się z dokumentacją przetargową i przyjmuję ją bez zastrzeżeń;

- uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ.

3.  Oferta została złożona na…    stronach podpisanych i kolejno ponumerowanych od nr…

do nr…

4.Integralną część oferty stanowią następujące dokumenty:

 

.....................................................................................................................................................

 

………………………………………………………………..................................................................................

 

………………………………………………………………..................................................................................

 

………………………………………………………………..................................................................................

 

………………………………………………………………..................................................................................

 

……………………………………………………………….................................................................................

……………………………………………………………..................................................................................

………………………………………………………………................................................................................

………….......................................................................................................................................

………………………dnia…………                              podpis oferenta.......................................

 

 

 

 

 

 

 

 Zał. 2 do SIWZ

 

            Oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

                                                  o zamówienie publiczne

 

  1. Wyrażamy chęć uczestnictwa w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego, przeprowadzonego przez zamawiającego w terminach i pod warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  2. Oświadczamy, że jesteśmy uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie

 z wymaganiami ustawowymi.

  1. Oświadczamy, że posiadamy ustawowo wymagane uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  2. Oświadczamy, że posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia.
  3. Oświadczamy, że znajdujemy się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia określonego w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  4. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i przyjmujemy je bez zastrzeżeń.
  5. Oświadczamy, że jesteśmy związani ofertą do terminu wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Jednocześnie zobowiązujemy się do podpisania umowy oraz należytego wykonania, jeżeli zostanie przyznana nam umowa.
  6. Oświadczamy, że posiadamy niezbędną wiedzę wymaganą do przygotowania oferty oraz realizacji zamówienia w określonym terminie.
  7. Oświadczamy, że nie podlegamy wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienie publicznego na podstawie   art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych.
  8.  Oświadczamy, że nie zalegamy z opłatami podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne.
  9.  Oświadczamy, że nie byliśmy karani w zakresie spraw przewidzianych w art. 24 ustawy  Prawo zamówień  publicznych.
  10. Deklarujemy, że wszystkie informacje zamieszczone w oświadczeniu i formularzu ofertowym są kompletne, prawdziwe i dokładne w każdym szczególe.
  11. Upoważniamy zamawiającego lub jego upoważnionych przedstawicieli do przeprowadzenia wszelkich badań mających na celu sprawdzenie oświadczenia, dokumentów , przedłożonych informacji oraz do wyjaśnienia finansowych i technicznych aspektów tego zamówienia.

 

.........................dnia......................     ................................................................................                                             

                                                                  Nazwisko i stanowisko oraz podpis osoby upoważnionej

Zał. 3 do SIWZ

Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ,

                             posiadają wymagane uprawnienia

Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest „Dowożenie  niepełnosprawnej uczennicy  do szkoły i opieka nad tą uczennicą w czasie przewozu w roku szkolnym 2011/2012” oświadczam, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają  wszystkie wymagane  uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego postępowania.

 

 

 

 

                                                                 .........................................................................

 

                                                                            (data i podpis wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                             Zał.  Nr 4 do SIWZ                                                                                                                                                                                                                    

 

                                             UMOWA Nr  

 

zawarta w dniu..............w Brudzeniu Dużym pomiędzy:

Gminą w Brudzeniu Dużym, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, numer NIP: …………………….. zwaną dalej Zamawiającym, reprezentowaną przez:

 

  1. Pana Andrzeja Dwojnycha – Wójta Gminy  Brudzeń Duży
  2. Panią Teresę Dądalską -  Skarbnika Gminy Brudzeń Duży

 

a

......................................................................................................................

zwanym dalej Wykonawcą, reprezentowanym przez:

 

…………………………. - ……………………………

 

o następującej treści:

 

                                                   

 

§1

 

1.W wyniku przetargu nieograniczonego przeprowadzonego w dniu........................ zgodnie

z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych zostaje zawarta niniejsza umowa.

2.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na rzecz Zamawiającego usługi obejmującej dowóz niepełnosprawnej uczennicy z domu w Sikorzu do Gimnazjum w Brudzeniu Dużym i ze szkoły do domu oraz opiekę nad tą uczennicą w czasie przewozu w roku szkolnym 2011/2012. Opieka obejmuje sprawowanie nadzoru nad powierzoną uczennicą w samochodzie w czasie jazdy, w czasie wsiadania do samochodu i wysiadania, a także na zewnątrz samochodu, a w tym: usadzenie we wózku inwalidzkim niepełnosprawnej ruchowo uczennicy, zdjęcie z wózka inwalidzkiego i usadzenie w samochodzie oraz zawiezienie do szkoły, a na terenie szkoły transport wózkiem do budynku szkoły.

3.Wykonawca wykona na rzecz Zamawiającego usługę zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez  dyrektora szkoły,  w uzgodnieniu z Zamawiającym.

4.Wszelkie zmiany rozkładu jazdy Wykonawca może wprowadzić za pisemną zgodą Zamawiającego pod rygorem nieważności.

 5. Zamawiający może dokonać zmian w rozkładzie jazdy bez zgody Wykonawcy, po uprzednim pisemnym powiadomieniu. 

6.Stony ustalają 16km dziennie na realizację zamówienia w dni nauki szkolnej.

§ 2

 

1.Umowa niniejsza obowiązuje od dnia 01 września 2011 roku do 29 czerwca 2012 roku we wszystkie dni nauki szkolnej.

2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany dziennej liczby przejechanych kilometrów.

 

§3

 

1.Strony ustalają stawkę brutto za przejechany 1 km w wysokości -.......................... zł słownie: ...........................................................................................- zgodnie ze złożoną ofertą.

2.Rozliczenie usługi , o której mowa w § 1 będzie następować na podstawie faktur wystawionych za okresy miesięczne z uwzględnieniem liczby faktycznie przejechanych kilometrów potwierdzonych zaświadczeniem wydanym przez dyrektora szkoły.

3.Faktury zostaną zapłacone przez Zamawiającego z konta przelewem na konto Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania.

4.Jeśli termin zapłaty faktury przypada na wolną sobotę lub święto Zamawiający może dokonać zapłaty w dniu roboczym następującym po tym dniu.

 

§ 4

 

1.W przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę z niniejszej umowy, z wyjątkiem przypadku nie przejezdności dróg w rejonie objętym zamówieniem , Zamawiający zastrzega sobie prawo wynajęcia na koszt wykonawcy niezbędnych środków transportu do wykonania zamówienia , za które obciąży fakturą VAT Wykonawcę zamówienia  płatną w ciągu 14 dni na konto Zamawiającego, chyba że Wykonawca zapewni transport zastępczy.

2.Wykonaca zobowiązuje się w sprawach związanych z dowozem uczniów do szkół , współpracować z dyrektorem szkoły.

3.Zamawiający ma prawo do kontroli realizacji przewozów i kwalifikacji  osób realizujących

zamówienie w każdym czasie.

                                                                 

 

§ 5

 

1. W przypadku rażącego naruszenia warunków umowy, a w szczególności nie zapewnienia ciągłości przewozów dzieci do szkół (z wyłączeniem sytuacji gdy drogi będą nieprzejezdne) Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednostronnego rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. Rozwiązanie umowy nastąpi po bezskutecznym upływie dodatkowego 3 dniowego terminu wyznaczonego Wykonawcy na usunięcie naruszeń na podstawie stosownego pisemnego oświadczenia Zamawiającego.

2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 

 

§ 6

 

1. Wykonawca oświadcza, że posiada wszystkie wymagane prawem uprawnienia do realizacji umowy oraz gwarantuje bezpieczny transport ucznia, m.in. poprzez aktualne przeglądy techniczne.

2. Wykonawca posiada i zapewnia aktualną polisę ubezpieczeniową OC deliktowej i kontraktowej przez czas trwania umowy w wysokości 30.000 zł. Polisa stanowi załącznik do umowy.

 

§7

 

1. Wszystkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

2. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy prawo zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego.

3. Wszelkie spory wynikłe w związku z wykonaniem niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego. 

4. Umowę sporządzono w trzech egzemplarzach, z których dwa otrzymuje zamawiający a jeden wykonawca.

 

 

 

 

 

 

 

……………………………..                                                              ..........................................

   Podpis wykonawcy                                                                         podpis zamawiającego

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-08-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-08-01 10:48:51
  • Liczba odsłon: 342
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4735697]

przewiń do góry