Brudzeń Duży, 20 września 2012 r.

O.III.341-2/09/12

Zamawiający:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym

09-414 Brudzeń Duży

tel./fax (...)24 260 42 81

http:/ www.brudzen.pl

e-mail: ug_brudzen@interia

 

 

Wszyscy uczestnicy postępowania

 

ZAWIADOMIENIE   O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

Na podst. art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) Zamawiający: Urząd Gminy Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży w Płocku informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem zamówienia jest:

”Doposażenie Szkoły Podstawowej w Sikorzu, Szkoły Podstawowej w Brudzeniu Dużym

 i Przedszkola Samorządowego w Brudzeniu Dużym”

Wybrana została do realizacji zamówienia  oferta, którą złożył Wykonawca:

Centrum Zaopatrzenia Szkół „Ulard – Cezas” Artur Suchocki Al. 11 – go Listopada 156,

66 - 400 Gorzów Wielkopolski

 

I. Wykonawca j/w złożył  niepodlegającą odrzuceniu ofertę oraz spełnił wszystkie warunki w niniejszym postępowaniu i uzyskał liczbę punktów – 10 pkt.

Cena oferty wybranej: 137 958,03zł

 

II. Na przetarg wpłynęły 3 oferty następujących Wykonawców (wg numeracji  

ofert):

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena ofertowa

brutto

Liczba otrzymanych punktów w kryterium CENA = 100 %

1.

PHPU ZUBER, Andrzej Zuber 50-424 Wrocław, ul. Krakowska 29C –

z ceną brutto – 164 094,30.

 

164 094,30.

 

          8,41  pkt

2.

Centrum Zaopatrzenia Szkół „Ulard – Cezas” Artur Suchocki Al. 11 – go Listopada 156, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski

137 958,03

 

            10 pkt

3.

JT MEBEL SP. ZO.O. ul. Gdańska 45, 83-300 Kartuzy z ceną brutto – 148 581,54.

 

 

148 581,54

 

 

 

9,29 pkt

 

Wykonawca potwierdził, iż wykona przedmiot zamówienia w terminie: 30 dni od zawarcia umowy.

IV. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się jedynym kryterium, którym jest CENA . W kryterium tym  Wykonawca mógł maksymalnie otrzymać 10 punktów.

V. Zamawiający przewiduje zawrzeć umowę w zakresie udzielenia przedmiotowego

zamówienia – nie wcześniej niż w ciągu 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o  wyborze najkorzystniejszej oferty,  w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym.

 

 

                                                                 

                                                                                     Zatwierdził :

                                                                                     Wójt Gminy

                                                                                     Andrzej Dwojnych

 

Otrzymują:

1.       Wykonawcy  j/w.

2.       www.brudzen.pl

3.       Tablica ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym

4.       A/a.

 

 

 

 

 

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl


Brudzeń Duży: Doposażenie Szkoły Podstawowej w Sikorzu, Szkoły Podstawowej w Brudzeniu Dużym i Przedszkola Samorządowego w Brudzeniu Dużym
Numer ogłoszenia: 338752 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.

·                 Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl

·                 Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.brudzenduzy.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie Szkoły Podstawowej w Sikorzu, Szkoły Podstawowej w Brudzeniu Dużym i Przedszkola Samorządowego w Brudzeniu Dużym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia jest doposażenie Szkoły Podstawowej w Sikorzu, Szkoły Podstawowej w Brudzeniu Dużym i Przedszkola Samorządowego w Brudzeniu Dużym. Zakres zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku Nr 1 do SIWZ. Wykaz przedmiotów dla Szkoły Podstawowej w Sikorzu; Hala sportowa: materac cienki 5 szt, materac gruby 5 szt, odskocznia 1 szt, ławka rehabilitacyjna 4 szt, ławka gimnastyczna krótsza 2 szt, ławka gimnastyczna dłuższa 3 szt, blok starowy halowy 2 szt, wózek do piłek 1 szt, pachołki 20 szt, drążki gimnastyczne 5 kpl. po 10-15 szt, tablica korokowa 2 szt, ławki szatniowe z wieszakami 6 szt, wieszak ubraniowy 4 szt, wieszak na ręcznik 12 szt, kosz na śmieci 6 szt; Pracownia językowa: pulpit nauczyciela 1 szt, uczniowskie stanowiska przyłączeniowe 24 szt lub 12 podwójnych, słuchawki z mikrofonem dynamicznym 25 szt, głośniki do zabudowy w biurku nauczyciela 2 szt, biurko nauczyciela z półką na komputer 1 szt, biurka uczniowskie dwuosobowe proste 12 szt, projektor multimedialny 1 szt, ekran projekcyjny sufitowy/ścienny 1 szt, krzesło dla nauczyciela 1 szt, krzesło uczniowskie 24 szt, tablica zielona wisząca rozkładana 1 szt, tablica informacyjna 6 szt, zegar 1 szt, kosz na śmieci 1 szt; Zaplecze pracowni językowej: wieszak na mapę 1 szt, kosz na mapy 1 szt, tablica informacyjna-parawan 1 szt, sztalugi 5 szt, szafka z półkami 1 szt, krzesło 2 szt, gablota informacyjna 3 szt; Pracownia artystyczna: stół 5 szt, stół 9 szt, krzesło 28 szt, biurko 1 szt, krzesło dla nauczyciela 1 szt, szafka z półkami 5 szt, tablica zielona wisząca rozkładana 1 szt, ekran projekcyjny 1 szt, tablica informacyjna 6 szt, komputer przenośny (laptop) 1 szt, oprogramowanie z zainstalowaniem 1 szt, zegar 1 szt, kosz na śmieci 1 szt, krzesła obrotowe uczniowskie 5 szt; Pracownia matematyczno-przyrodnicza: biurko 1 szt, krzesło dla nauczyciela 2 szt, szafa z półkami 5 szt, tablica zielona wisząca rozkładana 1 szt, ekran projekcyjny 1 szt, gablota informacyjna 6 szt, zegar 1 szt, kosz na śmieci 1 szt; Zaplecze pracowni matematyczno-przyrodniczej: mikroskop z kamerą 1 szt, wieszak na mapę 1 szt, kosz na mapy 2 szt, tablica informacyjna 3 szt, szafka z półkami 8 szt, stolik 2 szt, krzesło 2 szt, tablica demonstracyjna 3 kpl, zestaw brył, modele, eksponaty 3 kpl; klasy I-III: szafa ze schowkami 15 szt, szafa 3 szt, biurko 3 szt, krzesło dla nauczyciela 3 szt, tablica informacyjna-parawan 3 szt, zegar 3 szt, pomoce do rozwijania małej motoryki, spostrzegania i myślenia 3 kpl, zestaw klocków dużych 3 zestawy, blat na stół 7 szt; do wszystkich klas: telewizor 4 szt, odtwarzacz DVD 4 szt, radioodtwarzacz 4 szt, suszarka metalowa 5 szt, wertikale 9 szt, głośniki aktywne 2 szt, stolik multimedialny 1 szt. Szkoła Podstawowa w Brudzeniu Dużym: stoliki uczniowskie 32 szt, tablica biała 2 szt, krzesła 30 szt, tablica biała 1 szt, tablica korkowa 3 szt, tablica korkowa 1 szt, stół kwadratowy 1 szt, stół kwadratowy 1 szt, krzesła 4 szt, krzesła 4 szt, szafa odzieżowa 1 szt, szafa zamykana 1 szt, stół 2 szt, krzesła tapicerowane 8 szt. Przedszkole Samorządowe w Brudzeniu Dużym; regał składający się z 11 szafek 1 szt, szafa 3 szt, szafa 3 szt, stół prostokątny 1 szt, stół kwadratowy 1 szt, stół kwadratowy 1 szt, krzesła 4 szt, krzesła 4 szt, szafa odzieżowa 1 szt, szafa zamykana 1 szt, stół 2 szt, krzesła tapicerowane 4 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 32.00.00.00-3, 39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

·                 Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·        III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o               Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach, oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże,że posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.Sposób oceny warunku: ocena zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.

·        III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o               Sposób oceny warunku: ocena zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.

·        III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o               Sposób oceny warunku: ocena zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.

·        III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o               Sposób oceny warunku: ocena zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.

·        III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o               Sposób oceny warunku: ocena zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·        III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·        III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                 wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·        III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·        III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo / oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/ Osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów(należy jednak załączyć dokumenty, z których będzie wynikać ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym 09-414 Brudzeń Duży.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2012 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym 09-414 Brudzeń Duży.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

siwz_na_doposazenie_szkoly.doc

zmiana_do_zalacznika_siwz.doc

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Małkiewicz Teresa
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-09-24
  • Informacja zaktualizowana przez: Małkiewicz Teresa
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-09-24 07:59:03
  • Liczba odsłon: 629
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4735727]

przewiń do góry