Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

ugbrudzenduzybip.org.pl


 

Nr sprawy O.III.341-2/10/12                                                                    30 października 2012 r.                                                   

                           Ogłoszenie o zawarciu umowy

Zamawiający Gmina  Brudzeń Duży informuje o zawarciu umowy na realizację zadania:

Dostawa miału węglowego  i ekogroszku dla  Szkoły Podstawowej

 w Brudzeniu Dużym, Szkoły Podstawowej w Myśliborzycach i dla Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym

Umowa została zawarta 25 października 2012r. z firmą:

Zakład Produkcyjno – Usługowo – Handlowy Maria Cymerman ul. Kilińskiego 19, 87-600 Lipno.

Kwota zadania ogółem: 35 822,52

Słownie : trzydzieści pięć tysięcy osiemset dwadzieścia dwa złote.

 

 

 

Brudzeń Duży, 15.10.2012r.

O.III.341-2/10/12

Zamawiający:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym

09-414 Brudzeń Duży

tel./fax (...)24 260 42 81

http:/ www.brudzen.pl

e-mail: ug_brudzen@interia

 

 

Wszyscy uczestnicy postępowania

 

ZAWIADOMIENIE   O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

Na podst. art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) Zamawiający: Urząd Gminy Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży w Płocku informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem zamówienia jest:

Dostawa miału węglowego i ekogroszku dla Szkoły Podstawowej w Brudzeniu Dużym,

Szkoły Podstawowej w Myśliborzycach i dla Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym

 

wybrana została do realizacji zamówienia  oferta, którą złożył Wykonawca:

Zakład Produkcyjno – Usługowo – Handlowy Maria Cymerman ul. Kilińskiego 19,

87-600 Lipno

I.Wykonawca j/w złożył  niepodlegającą odrzuceniu ofertę oraz spełnił wszystkie warunki w niniejszym postępowaniu i uzyskał liczbę punktów10 pkt.

Cena oferty wybranej: 35 822,52 zł - ogólna cena zamówienia. 

II. Na przetarg wpłynęło 5 ofert następujących Wykonawców (wg numeracji  

ofert):

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena ofertowa

Liczba otrzymanych punktów w kryterium CENA = 100 %

1.

Zakład Produkcyjno – Usługowo – Handlowy Maria Cymerman ul. Kilińskiego 19,

87-600 Lipno

35 822,52

10

2.

PUH ROL- POL s. c. Jan i Teresa Różanowscy 09-414 Brudzeń Duży, Myśliborzyce 27

40 171,80

8,90

3.

MM GRUP Sp. z o. o. ul. Żniwna 12A

85-355 Bydgoszcz

40 000,-

8,90

4.

P.H.U. Kazimierz Florczyk ul. Polna 16,

18 – 500 Kolno

39 089,40

9,10

5.

Składnica Artykułów Masowych ”Węglopasz” s. j .Tadeusz Mendrygał, Marcin Mendrygał

86-031Osielsko, Żołędowo, ul. Koronowska 38

 

38 919,66.

 

 

           9,20

 

Wykonawca potwierdził, iż wykona przedmiot zamówienia w terminie:14 dni od podpisania umowy - miał węglowy i w dwóch dostawach ekogroszek.

III. Zawiadomienie o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone.

Z niniejszego postępowania nie została odrzucona  żadna oferta:

 

IV. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się jednym kryterium, którym jest CENA (brutto). W kryterium tym  Wykonawca mógł maksymalnie otrzymać 10 punktów.

V. Zamawiający przewiduje zawrzeć umowę w zakresie udzielenia przedmiotowego

zamówienia – nie wcześniej niż w terminie 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze

najkorzystniejszej oferty,  w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym.

 

 

                                                                 

 

 

Otrzymują:

1.       Wykonawca  j/w.

2.       www.brudzen.pl

3.       Tablica ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym

4.       A/a.

 

 

 

 

Brudzeń Duży: Dostawa miału węglowego i ekogroszku dla Szkoły Podstawowej w Brudzeniu Dużym, Szkoły Podstawowej w Myśliborzycach i Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym
Numer ogłoszenia: 377890 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa miału węglowego i ekogroszku dla Szkoły Podstawowej w Brudzeniu Dużym, Szkoły Podstawowej w Myśliborzycach i Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa miału węglowego i ekogroszku dla Szkoły Podstawowej w Brudzeniu Dużym, Szkoły Podstawowej w Myśliborzycach i Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym. Zamówienie obejmuje dostawę i rozładunek na placu przy szkołach i przy urzędzie, miału węglowego o parametrach: kaloryczność minimum 25kJnakg, zawartość siarki do 1%, zawartość popiołu do 10%, w ilościach: - 15 ton dla Szkoły Podstawowej w Brudzeniu Dużym, -8 ton dla Szkoły Podstawowej w Myśliborzycach, - 5 ton dla Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym (budynek Agronomówki) w Brudzeniu D. ) w terminach zawartych w umowie oraz sukcesywną dostawę i rozładunek na placu przy szkole ekogroszku w workach o parametrach : kaloryczność minimum 26 kJ na kg, zawartość siarki do 0,8%,zawartość popiołu do 8%, w ilości: - 30 ton dla Szkoły Podstawowej w Brudzeniu Dużym ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.24.20.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 22.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia , nie spełnia

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia , nie spełnia

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia , nie spełnia

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia , nie spełnia

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia , nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugbrudzenduzybip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, 09-414 Brudzeń Duży.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, 09-414 Brudzeń Duży.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

siwz_na_opal.doc

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Małkiewicz Teresa
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-10-30
  • Informacja zaktualizowana przez: Małkiewicz Teresa
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-10-30 14:09:36
  • Liczba odsłon: 520
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4740641]

przewiń do góry