RGR.6840.5.2012/2013                                                                                                            Brudzeń Duży, dnia 10.01.2013r.

                                              

                                WÓJT GMINY BRUDZEŃ DUŻY

              Na podstawie art.11 ust.1, art.13 ust. 1, art.37 ust.1, art. 40 ust.1 pkt 1 ustawy dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ( tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm. ) oraz Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. z 2004 r., Nr 207, poz. 2108 ze zm.).

OGŁASZA DRUGI PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY NA SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI ROLNYCH  STANOWIĄCYCH  WŁASNOŚĆ GMINY BRUDZEŃ DUŻY.

Przedmiotem przetargu są następujące nieruchomości położone:

 

 

 

Obręb

 

 

Nr

działek

 

Pow.

działek w ha

 

Użytki w ha

 

Cena

wywoławcza

 zł.

 

 

Wadium

zł.

 

Minimalne

postąpienie

 

Sobowo

 

6,11/6

 

 

 

 

0,49

R IV a – 0,46,

Row.- 0,03

16.189,00

 

 

 

 

1619,00

 

 

 

 

162,00

 

 

 

 

 

373/1,325,374/1

 

 

1,7590

R IV b-0,5818

R IV a-0,01,

P IV b – 0,31,

RIVb-0,8572

58 113,00

 

 

5 811,00

 

 

581,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Księgi Wieczyste KW PL1P00079371/0, KWPL1P/00103050/2, prowadzone są dla w/w nieruchomości gruntowych przez VI Wydział Ksiąg Wieczystych Sąd Rejonowy w Płocku. Nieruchomości nie są obciążone, ani nie są przedmiotem innych zobowiązań.

Przeznaczenie w planie zagospodarowania przestrzennego gminy Brudzeń Duży obowiązujący do dnia 31 grudnia 2003 r. opisane symbolem O.R – oznaczające tereny upraw rolnych z istniejącą rozproszoną zabudową zagrodową – Brak obowiązującego planu.

Przetarg ustny nieograniczony odbędzie się 12 lutego 2013r. o godz.1100 w siedzibie Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym pokój nr 1.

Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w  wysokości w gotowce, nie później niż na trzy dni przed dniem przetargu tj. do 08.02.2013r.(włącznie) na rachunek Urzędu Gminy Bank Spółdzielczy „Mazowsze” w Płocku O/Brudzeń nr 88 9042 1042 0550 0374 2000 0020.

O wysokości postąpienia decydują uczestnicy przetargu, z tym, że postąpienie nie może wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych.

Uczestnicy przed otwarciem przetargu winni przedłożyć Komisji Przetargowej:

- Oryginał dowodu wpłaty wadium;

- Dowód tożsamości –w przypadku osób fizycznych lub pełnomocnictwa;

- W przypadku wspólników spółek cywilnych – aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, dowodów tożsamości wspólników spółki lub stosownych pełnomocnictw;

- W przypadku osób prawnych – aktualnego wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, stosownych pełnomocnictw, dowodów tożsamości osób reprezentowanych dany podmiot;

Wadium wniesione w pieniądzu przez uczestnika przetargu, który przetarg wygra zalicza się na poczet ceny nabycia nieruchomości. Pozostałym uczestnikom przetargu wadium zwraca się po odwołaniu lub zamknięciu przetargu, jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia jego odwołania, zamknięcia przetargu, lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.

Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników, jeżeli przynajmniej jeden uczestnik zaoferował, co najmniej jedno postąpienie powyżej ceny wywoławczej.

Protokół z przeprowadzonego przetargu stanowi podstawę zawarcia umowy.

Cena osiągnięta w przetargu stanowić będzie cenę nabycia, która płatna jest w całości przed podpisaniem umowy na rachunek Urzędu Gminy Bank Spółdzielczy „Mazowsze” w Płocku O/Brudzeń nr 88 9042 1042 0550 0374 2000 0020.

Jeżeli uczestnik, który wygrał przetarg, uchyli się od zawarcia umowy, wpłacone wadium przepada na rzecz Gminy Brudzeń Duży.

Koszty związane z podpisaniem umowy notarialnej obciążają w całości nabywcę nieruchomości.

Osoba ustalona na nabywcę zobowiązana jest do podpisania umowy w formie aktu notarialnego w terminie 21 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu. Akt notarialny zostanie sporządzony w Kancelarii notarialnej wskazanej przez organizatora przetargu.

O terminie i miejscu zawarcia umowy sprzedaży osoby ustalone jako nabywcy zostaną powiadomione przez organizatora przetargu.

Szczegółowych informacji można uzyskać w Referacie Rozwoju Gminy i Rolnictwa w Urzędzie Gminy – pokój nr 5, lub pod tel. O 24 260 40 13 wew. 30, jak również na stronie internetowej www.ugbrudzen.bip.org.pl

Zastrzega się prawo odwołania przetargu lub jego unieważnienia w przypadku zaistnienia uzasadnionych powodów.

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-01-17
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-01-11 13:04:01
  • Liczba odsłon: 344
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4738245]

przewiń do góry