Brudzeń Duży, 28 czerwca 2019r.

 

 

Nr sprawy O.III.341-2/02/19                                                          

 

 

 

 

 

 

                           Ogłoszenie o  udzieleniu zamówienia

 

Informujemy o zawarciu umowy na realizację zamówienia, którego przedmiotem jest: Zakup biletów dla uczniów na dowożenie i opiekę nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2019/2020

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej

w Gostyninie Spółka z o.o. ul. 18 Stycznia 36, 09-500 Gostynin

Wartość i data zawarcia umowy:

Umowa zawarta 27 czerwca 2019r.

Planowana wartość zadania brutto : 407000,-

Słownie: czterysta siedem tysięcy złotych.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brudzeń Duży, 13 czerwca 2019r.

O.III.341-2/02/19

Zamawiający:

Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym

09-414 Brudzeń Duży

tel./fax (...)24 260 42 81

http:/ www.brudzen.pl

e-mail: ug_brudzen@interia

 

 

Wszyscy uczestnicy postępowania

 

ZAWIADOMIENIE   O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

Na podst. art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018r., Nr 1986, z późn. zm.) Zamawiający: Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży w informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem zamówienia jest:

Zakup biletów dla  uczniów na dowożenie i opiekę nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym  2019/2020

wybrana została do realizacji zamówienia  oferta, którą złożył Wykonawca:

 

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gostyninie Sp. z o.o.

 09-500 Gostynin, ul. 18 Stycznia 36

I. Wykonawca j/w złożył  niepodlegającą odrzuceniu ofertę oraz spełnił wszystkie warunki

 w niniejszym postępowaniu i uzyskał najwyższą liczbę punktów, t.j.- 96 pkt.

II. Na przetarg wpłynęły 3 oferty następujących Wykonawców:

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Punkty przyznane

 za kryteria oceny ofert

Łączna liczba otrzymanych punktów

Cena 60%

Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii

Wiek pojazdu, którym będzie realizowanausługa

1.

PKS Kielce Sp. z o.o. Korczyn 138,

 26-067 Strawczyn

Wykonawca wykluczony na podstawie

 art. 24 ust. 1 pkt 12, zaoferowane  przez wykonawcę  pojazdy,  nie spełniają wymogów do wykonania zadania zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, na podstawie art. art.24 ust.4 ofertę wykonawcy wykluczonego, uznaje się za odrzuconą.

2.

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gostyninie

 Sp. z o.o., 09-500 Gostynin,

 ul. 18 Stycznia 36

 

60

 

20

 

16

 

96

3.

Usługi Transportowe Przewozy Autokarowe i Ciężarowe Zdzisław Nowak 09-414 Brudzeń Duży, ul. Toruńska 40

 

55,39

 

 20

 

8

 

83,39








 

III. Wykonawca potwierdził, iż wykona przedmiot zamówienia w terminie od 02 września 2019r. do 26 czerwca 2020r.

IV. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się  kryteriami:

kryterium ” cena” - 60%, kryterium „czas podstawienia autobusu  zastępczego w razie awarii pojazdu w trakcie wykonywania zamówienia „ - 20% i kryterium „wiek pojazdu, którym będzie realizowana usługa” – 20%.  Maksymalnie wykonawca mógł uzyskać  100 punktów.

 

V. Wykonawcy wykluczeni z postępowania:

- uzasadnienie prawne: na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U. z 2018r.,Nr 1986, z późn. zm.)

z postępowania został wykluczony Wykonawca,  firma PKS Kielce Sp. z o.o. Korczyn 138,

 26 - 067 Strawczyn,

 - uzasadnienie faktyczne: Wykonawca nie wykazał spełniania warunków udziału

w postępowaniu, gdyż w przedstawionej ofercie wykazane przez Wykonawcę autobusy nie spełniają wymogów do przewozu wykazanej liczby uczniów, zgodnie z planem określonym

 w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

VI. Oferty  odrzucone:

 uzasadnienie prawne: na podstawie art. 89 ust.1 pkt 5 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U. z 2018r.,Nr 1986, z późn. zm.) odrzucono ofertę nr 1 firmy PKS Kielce Sp. z o.o. Korczyn 138, 26 - 067 Strawczyn,

- uzasadnienie faktyczne: oferta nr 1 firmy PKS Kielce Sp. z o.o. Korczyn 138, 26-067 Strawczyn, została odrzucona , ponieważ  Wykonawca został wykluczony z postępowania,

z powodu nie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

VII. Zamawiający przewiduje zawrzeć umowę w zakresie udzielenia przedmiotowego

zamówienia z zachowaniem terminów określonych w art. 94 ust.1 – Prawa zamówień publicznych, t.j. nie wcześniej niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym.

 

                                                                 

                                                                           Zatwierdził :

                                                                          

                                                                           Wójt Gminy

                                                                           Andrzej Dwojnych

 

Otrzymują:

1.     Wykonawcy  j/w.

2.     www.brudzen.pl

3.     Tablica ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym

4.     A/a.

 

O.III.341-2/02/19                                                                  Brudzeń Duży, 05 czerwca 2019r.

 

                                                                                 

                                                                                       

                                              

Informacja  z otwarcia ofert

 

Zamawiający zgodnie z art. 86 ust. 5  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn. „ Zakup biletów dla uczniów na dowożenie i opiekę nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2019/2020”, przekazuje  informuje dotyczące:

1)      kwoty jaką zamierza   przeznaczyć na sfinansowanie zadania –  zaplanowano na ten cel kwotę brutto 295 000zł

2)      firm oraz adresów wykonawców, ceny , terminu wykonania zamówienia, oferentów:

 - w terminie  składania ofert wpłynęły 3 oferty następujących firm:

 

oferta Nr 1 firmy: PKS Kielce Sp. z o.o.  Korczyn 138, 26 - 067 Strawczyn

- cena brutto za 1 bilet miesięczny -107,10zł 

- czas  podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii pojazdu : 29 minut,

- wiek pojazdów, które będą wykonywać zamówienie ( rok produkcji czterech najstarszych pojazdów): 2004, 2004,  2007, 2007;

oferta Nr  2 firmy : Przedsiębiorstwo  Komunikacji Samochodowej w Gostyninie Sp. z o.o.

 09-500 Gostynin , ul. 18 Stycznia 36

- cena brutto za 1 bilet miesięczny – 137,50,

- czas  podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii pojazdu : 28 minut,

- wiek pojazdów, które będą wykonywać zamówienie ( rok produkcji czterech najstarszych pojazdów): 2007, 2007,  2013, 2013;

oferta Nr 3 firmy: Usługi Transportowe Przewozy Autobusowe i Ciężarowe Zdzisław Nowak 09-414 Brudzeń Duży ul. Toruńska 40

- cena brutto za 1 bilet miesięczny – 148,96,

- czas  podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii pojazdu : 30 minut,

- wiek pojazdów, które będą wykonywać zamówienie ( rok produkcji czterech najstarszych pojazdów): 2005, 2003,  2004, 2008;

 

 Termin wykonania zamówienia i warunki płatności zostały określone w SIWZ jednakowo dla wszystkich wykonawców,  bez możliwości dokonania zmian przez wykonawców w przedstawionej ofercie, dlatego zamawiający nie podaje informacji na ten temat.

 

 Zgodnie z  art. 24 ust. 11  ustawy Pzp  Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia  na stronie internetowej niniejszej informacji, przekazać  zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej  grupy kapitałowej ,

o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (wg. załącznika do niniejszej informacji).

Wraz ze złożeniem  oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania

z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu  o udzielenie zamówienia.

                                                          

Załącznik do informacji, którą należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, zgodnie

 z art.86 ust. 5 ustawy Pzp

 

 

.................................................................

(pieczęć adresowa Wykonawcy)

 

 

 

                                   Oświadczenie o przynależności  lub braku przynależności

                                        do tej samej grupy kapitałowej

 

 

Składając ofertę w postępowaniu na udzielenie zamówienia publicznego pn.

” Zakup biletów dla uczniów na dowożenie i opiekę nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolnym 2019/2020”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego:

  1. informujemy,  że nie należymy/należymy do grupy kapitałowej ¹
  2. wskazujemy poniżej listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej,

w rozumieniu ustawy z dnia  16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów(Dz.U. z 2018r. poz. 798 ,z późn. zm):¹

 

.....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................

......................................................................................................................................

 

 

 

 

                                   .................................................................................................

                                   (podpis i pieczęć uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy)

 

 

 

¹) niepotrzebne skreślić


 zalacznik_do_informacji_2019-06-05.doc

  ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ogłoszenie nr 551842-N-2019 z dnia 2019-05-24 r.

Urząd Gminy Brudzeń Duży: Zakup biletów dla uczniów na dowożenie i opiekę nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolmnym 2019/2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży, krajowy numer identyfikacyjny 54173000000000, ul. Toruńska  2 , 09-414  Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 604 081, e-mail zam.publiczne.brudzen@op.pl, faks 242 604 081.
Adres strony internetowej (URL): www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
TAK, Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska 2 09-414 Brudzeń Duży(Biuro Obsługi Szkół Samorządowych pok.7)


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.ug brudzenduzy.bip.org.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
NIE


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
Nie

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Tak , w wersji papierowej- forma pisemna
Adres:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym 09 - 414 Brudzeń Duży, ul.Toruńska 2 (Biuro Obsługi Szkół Samorządowych pok. 7)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup biletów dla uczniów na dowożenie i opiekę nad tymi uczniami w czasie przewozu w roku szkolmnym 2019/2020
Numer referencyjny: O.III.341-2/02/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Brudzeń Duży. Zakup biletów obejmuje dowożenie i odwożenie uczniów do: Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Sikorzu( Szkoła Podstawowa w Sikorzu i do Przedszkole Samorządowe w Sikorzu), Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Brudzeniu Dużym (Szkoła Podstawowa w Brudzeniu Dużym i Przedszkole Samorządowe w Brudzeniu Dużym) , Szkoły Podstawowej w Siecieniu oraz opiekę w czasie przewozu. Przewidziany termin realizacji zamówienia - w dni nauki szkolnej w okresie: od 02 września 2019r. do 26 czerwca 2020r.

II.5) Główny kod CPV: 60000000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 272320,00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-02   lub zakończenia: 2020-06-26

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. – o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019r. poz. 58 z późn. zm.);
Informacje dodatkowe 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie;
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; Wykonawca wykaże , że dysponuje co najmniej 5 autobusami, przy czym wszystkie autobusy muszą być sprawne i posiadać ważne przeglądy techniczne, muszą posiadać aktualne polisy OC i NW.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - na zał. Nr 4 SIWZ, wraz z ofertą ponadto podczas podpisywania umowy Wykonawca przedłoży wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – na zał. nr 1 do podpisywanej umowy;

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków działu w postępowaniu: wykaz usług wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów , na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

czas podstawienia autobusu zastępczego

20,00

wiek pojazdu, którym będzie realizowana usługa

20,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

 dowozenie_siwz_2019.docx

 zal._nr1_do_siwz_24-05-2019.docx

 zal.2_do_siwz_24-05-2019.docx

 zal.3_do_siwz_24-05-2019.docx

 zal.4_do_siwz_24-05-2019.docx

 zal.5_do_siwz_24-05-2019.docx

 zal.nr6_do_siwz_24-05-2019.docx


Dół formularza

Początek formularza

Dół formularza

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4736554]

przewiń do góry