BGK 341-2/07
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
 
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 19, poz.177 z późn. zm.) Wójt Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1,  09-414 Brudzeń, pow. płocki informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zamówienie pn. „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Turza Mała”   
wybrana została najkorzystniejsza oferta.
Wybrano ofertę nr 2 złożoną przez Konsorcjum Firm:
Zakład Budowlano-Montażowy BUDOMONT, Brudzeń Duży 47, 09-414 Brudzeń Duży oraz Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Lipnie Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno z ceną ofertową brutto: 438 463,87zł. (słownie złotych: czterysta trzydzieści osiem tysięcy czterysta sześćdziesiąt trzy złote 73/100).
      Uzasadnienie wyboru:  oferta z ceną najniższą, spośród ofert ważnych.
Zgodnie ze siwz w wyznaczonym terminie zostały złożone 4 oferty, których punktacja przedstawiała się następująco:
Oferta nr 1: 
STRABAG Sp. z o.o.
ul. B. Brechta 7
03-472 Warszawa
otrzymana punktacja – 50 pkt.
Oferta nr 2:
Konsorcjum Firm:
§         Zakład Budowlano-Montażowy BUDOMONT
      Brudzeń Duży 47, 09-414 Brudzeń Duży 
§         Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Lipnie Sp. z o.o.
      ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno
Otrzymana punktacja 100 pkt.
Oferta nr 3:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A. 
ul. Przemysłowa 30, 09-400 Płock
otrzymana punktacja – 75 pkt
Oferta nr 4:
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „RIMEX” Janusz Fretek
ul. Rembielińskiego 9/49, 09-400 Płock
Otrzymana punktacja – 84 pkt.
OGŁOSZENIE                                   
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
        wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8  ustawy Pzp
Przedmiot zamówienia:  Przebudowa drogi gminnej w m.Turza gm. Brudzeń Duży,
 pow. płocki, woj. mazowieckie. 
Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży  09 – 440  Brudzeń Duży, tel (024) 260 –  40 – 13  , tel/fax (024) 260 – 40 – 23   e-mail: gospodarkabrudzen@op.pl .  
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl, może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 – 40 – 13  , cena SIWZ – 30 zł.
2. Przedmiotem zamówienia jest: roboty pomiarowe – km 1,0  ; roboty ziemne – wykopy mechaniczne w gr. kat. III-IV z transportem urobku w nasyp na odległość do 1 km z zagęszczeniem w nasypie – m3 316,1 ; wykonanie nasypów mechanicznie wraz z zagęszczeniem – m3 118,90; dodatek za każdy rozpoczęty 1 km  transportu ziemi samochodami. samowyładowczymi po drogach gruntowych – m3 118,9; koryta wykonywane mechanicznie gł. 28 cm w gruncie kat. II-IV na całej szerokości jezdni i chodników – m2 3660,0; warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm – m2 3660,0; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) – m2 3580,0; dodatek za transport mieszanki – krotność 20 – t 348,69; koryta wykonywane mechanicznie gł. 28 cm w gruncie kat. II-IV na całej szerokości jezdni i chodników – m2 297,16 ; warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm – m2  51,50; nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, grubość warstwy 4 cm (warstwa wiążąca) – m2 51,50; dodatek za transport mieszanki mineralno-bitumicznej – krotność 20 – t  5,020;    nawierzchnie żwirowe warstwa górna gr. 16 cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie – m2  245,70; wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem, bezpośrednio po korycie, wraz z pielęgnacją przez posypywanie piaskiem i polewanie wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu  10 cm – m2 135,0; wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm – m2 135; ustawienie krawężników betonowych 12x25 bez ław na podsypce cementowo-piaskowej – m 270,0; wykonanie nawierzchni ścieku z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – m2 135,0 ; wykonanie części przelotowej prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur AROT fi 40 – m8,0; wykonanie ścianek czołowych przepustów o śr. 40 cm z deskowaniem, zbrojeniem i izolacją – szt 2; studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 bez osadnika i bez syfonu – szt 1; umocnienie skarp nasypu płytami betonowymi chodnikowymi 50x50x7 ułożonymi na podsypce piaskowej – m2  730,0; oznakowanie drogi na słupkach – szt  1; pionowe znaki drogowe – znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0,3 m2 – szt 1; humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm – m2 858,0; profilowanie i zagęszczanie poboczy gruntowych, z doziarnieniem mieszanką optymalną z kruszywa naturalnego średnio 5 cm na 1 m2  - m2 1297,50; obsługa geodezyjna – kpl 1.
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień:  Kod CPV:  45.23.31.20-6.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia  15.10.2007 roku.
4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji   
    elektronicznej.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
    1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
    2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy    
        Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
    3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
        działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  
        zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy 
        przed upływem terminu składania ofert,
    4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z 
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień.
        Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu 
        zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz 
        należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.- załącznik nr 3
    5) wykaz posiadanego sprzętu, koniecznego przy realizacji zamówienia – załącznik nr 4
    6) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat, 
        a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających 
        swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.  
        Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.
       Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii,     
        potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z 
       dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
       W przypadku składania oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 2÷6 winien     
       załączyć każdy z przedsiębiorców, składających ofertę wspólną.
       Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie      
       „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
10. Miejsce i termin składania ofert:
      Urząd Gminy Brudzeń Duży, sekretariat , do dnia: 2007.07.31, do  godz.  9:30.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
      Urząd Gminy Brudzeń Duży , pok. nr 1 , w dniu: 2007.07.31, o godz. 10:00.
12. Kryteria wyboru:    Cena 100 %.
13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.
14. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
15. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
16. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków  
      oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy 
      czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
17. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Maria Zygmuntowicz  – 
      tel. (024) 260 – 40 – 13  , tel/fax (024) 260 – 40 – 23   
18. Ogłoszenie umieszczono na stronie internetowej UZP w dniu 06.07.2007r. 
Brudzeń Duży 09.07.2007 rok
Wywieszono na tablicy ogłoszeń :                                                                   dnia  09.07.2007 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń :                                                                               dnia  ......07.2007 r. 
Zamieszczono na stronie internetowej  www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl          dnia   09.07.2007 r. 
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kowalska Jadwiga
- Data udostępnienia w BIP: 2007-08-21
- Informacja zaktualizowana przez: Radomska Ewa
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-08-10 12:57:50
- Liczba odsłon: 1830
- Historia dokumentu:
