Nr sprawy 341/2/08

 

 

O G Ł O S Z E N I E

 

 

Zamawiający, Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży informuje o zawarciu umowy na realizację zadania pn.:

 „Opracowanie dokumentacji  projektowo-kosztorysowej na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Sikorzu gm. Brudzeń Duży pow. płocki, woj. mazowieckie”

 

Uzasadnienie wyboru Wykonawcy

Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty kierował się kryterium - cena 100%.

Za najkorzystniejszą uznano ofertę z najniższą ceną.

 

Nazwa i adres Wykonawcy

Biuro Rozwoju i Realizacji Projektów Budowlanych

„HOL-BUD” Sp. z o.o.

                  09-500 Gostynin

                    ul. Płocka 44a

Wartość umowy i data zawarcia umowy

Umowa zawarta dnia 26.03.2008 r. na kwotę brutto 73.200,00 zł.

 

 

 

..............................................................................................................................

 

 

                 Brudzeń Duży, dnia 12.03.2008r.

Nr sprawy PP. 341-2/08

                                                                                              

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

           

Na podstawie art. 92 ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Wójt Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia pn. „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Sikorzu gm. Brudzeń Duży pow. płocki, woj. mazowieckie” wybrana została najkorzystniejsza oferta.

Wybrano ofertę nr 1 złożoną przez:

Biuro Rozwoju i Realizacji Projektów Budowlanych

„HOL-BUD” Sp. z o.o.

09-500 Gostynin

ul. Płocka 44a

 z ceną ofertową brutto: 73.200,00. (słownie złotych: siedemdziesiąt trzy tysiące dwieście złotych).

      Uzasadnienie wyboru:  oferta z ceną najniższą, spośród ofert ważnych.

Zgodnie ze siwz w wyznaczonym terminie zostało złożonych 6 ofert, których punktacja przedstawiała się następująco

Oferta nr 1:

Biuro Rozwoju i Realizacji Projektów Budowlanych „HOL-BUD” Sp. z o.o.

09-500 Gostynin, ul. Płocka 44a

otrzymana punktacja – 100 pkt.

Oferta nr 2:

Biuro Inżynierskie Anna Gontarz-Bagińska

Nowy Świat , ul. Nad Jeziorem 13, 80-299 Gdańsk,

Otrzymana punktacja 51 pkt.

Oferta nr 3:

Pracownia Projektowa „ARCHITEKT” Lidia Bednarska

91-849 Łódź, ul. Niemojewskiego 9

otrzymana punktacja – 50 pkt

Oferta nr 4:

Mazowieckie Biuro Projektów „MAPRO” Sp. z o.o.

09-402 Płock, ul. Dworcowa 2

Otrzymana punktacja – 46 pkt.

Oferta nr 5:

dom – bud w Suwałkach

16-400 Suwałki, ul. Korczaka 2

Otrzymana punktacja – 50 pkt.

Oferta nr 6:

Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego Wodociągi i Kanalizacja – Zarządzanie, Konsulting Sp.z o.o. ul. Chodkiewicza 15 85-065 Bydgoszcz

Otrzymana punktacja – 35 pkt.

 

....................................................................................................

 

 

 OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

        wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8  ustawy Pzp

Przedmiot zamówienia:  Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Sikorzu gm. Brudzeń Duży pow. płocki, woj. mazowieckie.

Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży  09 – 414  Brudzeń Duży, tel (024) 260 –  40 – 13  , tel/fax (024) 260 – 40 – 23   e-mail: gospodarkabrudzen@op.pl . 

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl, może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 – 40 – 13  , cena SIWZ – 50 zł.

2. Zakres zadania obejmuje:

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Sikorzu gm. Brudzeń Duży pow. płocki, woj. mazowieckie

Dokumentacja projektowa przygotowana zostanie zgodnie z wytycznymi zawartymi
w następujących aktach prawnych:

a)      Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego – Dz.U. Nr 120 poz. 1133

b)      Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego  -  Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień:  Kod CPV: 

74.22.20.00 – 1   Usługi projektowania architektonicznego

74.23.20.00 – 4   Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera zał. nr 8  do niniejszej SIWZ

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia  31.12.2008 roku.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji

    elektronicznej.

8. Zamawiający dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1)      formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – zał.  nr 1

2)      oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające  z art. 22 ust.1 ustawy  Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru – zał. nr 2

3)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

4)      wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień.

    Projektanci muszą posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu  zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa- zał. Nr 4

5)      referencje potwierdzające wykonanie co najmniej 1 zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności  porównywalnej do przedmiotu zamówienia  - zał. nr 3 do siwz – Doświadczenie w zakresie wykonawstwa”.

    Referencje muszą potwierdzać, że zamówienie publiczne zostało wykonane należycie.

    Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii  potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby uprawnioną/e do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

10. Miejsce i termin składania ofert:         

      Urząd Gminy Brudzeń Duży, sekretariat , do dnia: 10.03.2008r, do  godz.  9:30.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

      Urząd Gminy Brudzeń Duży , pok. nr 1 , w dniu: 10.03.2008r., o godz. 10:00.

12. Kryteria wyboru:    Cena 100 %.

13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.

14. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

15. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

16. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

17. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Maria Zygmuntowicz  

      tel. (024) 260 – 40 – 13  , tel/fax (024) 260 – 40 – 23       

18. Ogłoszenie umieszczono na stronie internetowej UZP w dniu 06.02.2008r.

Brudzeń Duży  06.02.2008 rok

 

Odpowiedź na zapytanie

.................................................................................................................................

 

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

W  TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych

na podstawie art. 11 ust. 8  ustawy Pzp

Przedmiot zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Sikorzu gm. Brudzeń                                  Duży pow. płocki, woj. mazowieckie.

I. Zamawiający

Gmina Brudzeń Duży  09 – 414  Brudzeń Duży,

 tel (024) 260 –  40 – 13 , tel/fax (024) 260 – 40 – 81

e-mail: gospodarkabrudzen@op.pl ;

www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl

II. Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego .

Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

1)      Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223,   poz. 1655)

2)      Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605),

3)      Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do EURO, stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz.U. Nr 241 poz.1762).

III. Opis przedmiotu zamówienia:

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Sikorzu gm. Brudzeń Duży pow. płocki, woj. mazowieckie

Dokumentacja projektowa przygotowana zostanie zgodnie z wytycznymi zawartymi w następujących aktach prawnych:

a)      Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego – Dz.U. Nr 120 poz. 1133

b)      Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego  -  Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień

74.22.20.00 – 1   Usługi projektowania architektonicznego

74.23.20.00 – 4   Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera zał. nr 8  do niniejszej SIWZ.

IV. Aukcja elektroniczna

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji

      elektronicznej.

V. Części zamówienia

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

VI. Oferty wariantowe

      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VII. Podwykonawcy

       Zamawiający dopuszcza zatrudnienia podwykonawców.

VIII. Termin wykonania zamówienia

         Wymagany termin wykonania zamówienia: 31.12.2008r.

        

IX. Warunki udziału w postępowaniu

  1. Warunki udziału w postępowaniu

    O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

1)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)      posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

5)      wykażą, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają stosowne kwalifikacje zawodowe - wykształcenie i uprawnienia. tj. dysponują osobami posiadającymi niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiednich  specjalnościach wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należą do właściwej  Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,

6)      wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o charakterze i złożoności oraz wartości porównywalnej do przedmiotu zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że zamówienie zostało wykonane należycie.

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.

    Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

§         wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie       publiczne, o których mowa w art. 24 Prawa zamówień publicznych.

    Zamawiający odrzuca ofertę, która:

X. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

     W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub  czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

1. Dokumenty wymagane:

1)      formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – zał.  nr 1

2)      oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające  z art. 22 ust.1 ustawy  Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru – zał. nr 2

3)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

4)      wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień.

         Projektanci muszą posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej

         Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa- zał. Nr 4

5)      referencje potwierdzające wykonanie co najmniej 1 zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia  - zał. nr 3 do siwz – „Doświadczenie w zakresie wykonawstwa”.

          Referencje muszą potwierdzać, że zamówienie publiczne zostało wykonane należycie.

          Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby uprawnioną/e do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej  Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,   administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3. W przypadku składania oferty wspólnej

a)      wykonawcy występujący wspólnie winni upoważnić jednego spośród siebie, jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w  sprawach związanych  z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być  udokumentowane pełnomocnictwem, podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.

      W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodnie    oświadczenie woli,  dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie  operacje finansowe, związane z przedmiotem zamówienia,

b)      dokumenty, o których mowa w pkt. X.1.ust. 2-5  winien załączyć każdy z przedsiębiorców, składających ofertę wspólną.

XI. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami.

Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie i skierowane na adres: Urząd Gminy Brudzeń Duży, 09 – 414  Brudzeń Duży,  

      fax: (024) 260 – 40 – 13      (024) 260 – 40 – 81

Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi na pytania, zamieszczając je na stronie internetowej, z wyjątkiem tych, które wpłyną do zamawiającego  na mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert.

      Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami.

XII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.

        Osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami:

        Maria Zygmuntowicz   - tel (024) 260 – 40 – 13  .

XIII. Wadium

         Nie przewiduje się wniesienia wadium.

XIV. Termin związania ofertą

        Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert 

        

XV. Opis przygotowania oferty

        1. Przygotowanie oferty

1)      Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.

2)      Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

3)      Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.

4)      Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa,

5)      Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.

6)      Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, których mowa w treści niniejszej specyfikacji

7)      Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.

8)      Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

9)      Wszystkie strony oferty powinny być spięte w sposób, uniemożliwiający ich dekompletację.

          2. Oferta wspólna

               W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, musi ona spełniać następujące  warunki:

               Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela / partnera wiodącego.

               Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty.

               Przedstawiciel / wiodący partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego   występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć oświadczenie

               Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.

           3. Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty

               3.1 Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu / zamkniętej kopercie /zaadresowanej na adres Zamawiającego - Urząd Gminy Brudzeń Duży , 09 – 414 Brudzeń  Duży i oznakowanej:

                    Oferta na przetarg nieograniczony Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Sikorzu gm. Brudzeń Duży pow. płocki, woj. mazowieckie.”

XVI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

         1. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym ,  pok. nr 3

             w terminie do dnia 10.03.2008r., do godz. 9.30.

         2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.03.2008r., o godz. 10.00 w siedzibie Urzędu Gminy Brudzeń Duży pok. nr 1.

         3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką planuje przeznaczyć  na sfinansowanie zamówienia.

         4. Otwarcie ofert jest jawne.

         5. Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji.

         6. Informacje, o których mowa w ust. 3 i 4 Zamawiający przekazuje niezwłocznie Wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na pisemny wniosek  Wykonawcy.

             Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.

XVII. Opis sposobu obliczenia ceny

           Cena oferty brutto z podatkiem VAT musi być podana w PLN cyfrowo i słownie.

            Cenę oferty należy obliczyć według kalkulacji ceny ofertowej (zał. Nr 7 do SIWZ).

            Cena może być tylko jedna.

            Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty.

XVIII. Kryteria oceny oferty

            Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):

            Cena - 100 %

            W zakresie w/w kryterium oferta może uzyskać od każdego oceniającego członka komisji  max po 100 pkt., przy czym ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:

                 Cena najniższa z oferowanych

            P =   ------------------------------------ x 100 pkt. =  .........pkt

                             Cena oferowana

            Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

            Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość  punktów.

XIX. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy

         Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

XX. Warunki umowy

1.      Zamawiający podpisze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze ofert, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.

2.      O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi wykonawcę.

3.      Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.

4.      Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi  zał. nr 6

XXI. Środki ochrony prawnej

         Środki ochrony prawnej tj protest wobec czynności Zamawiającego, podjętych w toku postępowania, przysługuje wszystkim wykonawcom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu  zamówienia doznał lub mógł doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przepisów ustawy.

XXII. Ogłoszenie wyników przetargu

         Wynik postępowania zostanie ogłoszony zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. Niezależnie od ogłoszenia wyniku na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń UG Brudzeń Duży,  wszyscy wykonawcy uczestniczący w postępowaniu o zamówienie publiczne  zostaną powiadomieni o wyborze oferty w formie pisemnej.

XXIII. Postanowienia końcowe

          Zasady udostępniania dokumentów:

1.      Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokółu wraz z załącznikami z wyjątkiem dokumentów lub informacji zastrzeżonych przez uczestników postępowania. Również na wniosek wykonawcy zamawiający prześle kopię protokółu pisemnie lub faksem.

2.    Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad:

1)      zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku

2)      zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów

3)      zamawiający wyznaczy członka komisji, w którego obecności udostępnione zostaną dokumenty. Zamawiający umożliwi kopiowanie dokumentów za dodatkową opłatą

4)      udostępnienie może mieć miejsce wyłącznie w siedzibie zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania.

3.      W sprawach nieuregulowanych w SIWZ zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.

XXIV. Załączniki

            Załącznik nr 1 – Formularz  ofertowy

            Załącznik nr 2 – Oświadczenia  do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

            Załącznik nr 3 – doświadczenie w zakresie wykonawstwa

            Załącznik nr 4 – potencjał kadrowy

            Załącznik nr 5 – Podwykonawcy

            Załącznik nr 6 – Projekt  umowy

            Załącznik nr 7 – Wzór kalkulacji ceny ofertowej

            Załącznik nr 8 - program funkcjonalno-użytkowy

ZATWIERDZIŁ :

                          Wójt Gminy      Brudzeń Duży

Brudzeń Duży., dnia  1.02.2008r.

                                                                                          Henryk Kisielewski

Sporządził:  M.Zygmuntowicz

Załącznik nr 1 do SIWZ

FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

o wartości nieprzekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8  ustawy o zamówieniach publicznych

Dane dotyczące Wykonawcy

Nazwa....................................................................................................................

Siedziba.................................................................................................................

Nr telefonu/faks......................................................................................................

NIP......................................................................................................................

REGON...............................................................................................................

Dane dotyczące Zamawiającego

Gmina  Brudzeń Duży

09 – 414 Brudzeń Duży

Zobowiązania Wykonawcy

Zobowiązuję się wykonać przedmiot zamówienia:

„Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Sikorzu gm. Brudzeń Duży pow. płocki, woj. mazowieckie”

za cena brutto:   .......................................zł

(słownie:...................................................................................................................................)

Zobowiązuję się wykonać zamówienie do dnia: 31.12.2008r

Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej

Nazwisko, imię ....................................................................................................

Stanowisko ...........................................................................................................

Telefon...................................................Fax.........................................................

Zakres*:

§         do reprezentowania w postępowaniu

§         do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

Oświadczam, że:

1.      Zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i przyjmujemy je bez zastrzeżeń.

2.      Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia  ……………

3.      *Przedmiot zamówienia wykonamy bez udziału/ z udziałem podwykonawców

Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

...................................................................................................................................................................……………………………………………………………………………………………………….......

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

Zastrzeżenie wykonawcy:

Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione:

………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

Inne informacje wykonawcy:

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………....................................

........................., dnia ___________________

______________________________________

                              (imię i nazwisko)

       podpis uprawnionego przedstawiciela wykonawcy

* niepotrzebne skreślić

  

          Załącznik nr 2 do SIWZ

 ……………………………………………

             nazwa wykonawcy

                                                                                                                  

        OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WYMOGÓW OKREŚLONYCH W

ART. 22 UST.1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ O NIE PODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE  ART. 24  USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.

Oświadczam, że:

ponadto oświadczam, iż:

§         przyjmuję bez zastrzeżeń warunki umowy o realizację zamówienia, załączonej do niniejszej specyfikacji,

§         dokonałem wizji lokalnej w terenie i uwzględniłem jej wyniki w cenie ryczałtowej .

..............................dnia ...........................

---------------------------------------------------

                       (imię i nazwisko)

podpis uprawnionego przedstawiciela wykonawcy

                                                                                                                    Załącznik Nr 3 do SIWZ

DOŚWIADCZENIE W ZAKRESIE WYKONAWSTWA

dot. realizacji zadania pn.: „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Sikorzu gm. Brudzeń Duży pow. płocki, woj. mazowieckie”

Wykaz ważniejszych robót , wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia o charakterze i złożoności oraz wartości porównywalnej do przedmiotu zamówienia.

L.p.

 Przedmiot zamówienia

 Wartość zamówienia

Data wykonania zamówienia

  Nazwa zamawiającego

 

Do wykazu dołączamy …. szt dokumentów potwierdzających iż powyższe zadania były wykonane należycie.

..........................., dnia ................................                                                                 

                                                                                              

                                      .........................................................                                                                          

 (podpis i pieczęć osoby uprawnionej

    do reprezentowania wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                       Załącznik Nr 4 do SIWZ

POTENCJAŁ KADROWY

dot. realizacji zadania pn.: „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Sikorzu gm. Brudzeń Duży pow. płocki, woj. mazowieckie”

L.p.

     Nazwisko i imię

 Proponowana rola w realizacji zamówienia

Zakres uprawnień

  Nr uprawnień

 

Uwaga:  do załącznika należy załączyć stwierdzenie przygotowania zawodowego – uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa

...........................,  dnia ................................                                                                

                                                                                              

                                                                                               .....................................................

                  (podpis i pieczęć osoby uprawnionej

                     do reprezentowania wykonawcy)

                                                                                                                             Załącznik Nr 5do SIWZ

PODWYKONAWCY

dot. realizacji zadania pn.: „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Sikorzu gm. Brudzeń Duży pow. płocki, woj. mazowieckie”

 

 

L.p.

Nazwa firmy

adres

Zakres prac, jakie zostaną powierzone podwykonawcom

   

........................., dnia ................................                                                                

                                                                                  

 

 

             

                                      ...........................................................                                

   (podpis i pieczęć osobyupoważnionej 

    do reprezentowania wykonawcy)

  Załącznik nr 6 do SIWZ

              

Umowa Nr ........./2008

Zawarta w  dniu  ................2008 r.  pomiędzy  Gminą Brudzeń Duży , reprezentowaną przez:

Wójta Gminy       -    Henryka Kisielewskiego

waną dalej „Zamawiającym”,   

        

a  .................................................................................................................................

    .................................................................................................................................

 wpisanym do rejestru przedsiębiorców / ewidencji działalności gospodarczej pod nr ........................    zwanym dalej „Wykonawcą”, reprezentowanym przez :

……..................................            -          ..................................................................

przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy – Teresy Dądalskiej

w wyniku postępowania, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, została zawarta umowa o następującej treści :

§ 1

1. Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę  p.n. :

  „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Sikorzu gm. Brudzeń  Duży pow. płocki, woj. mazowieckie”   łącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zwaną dalej „przedmiotem umowy”.

§ 2

1.      Zakres szczegółowy i forma dokumentacji projektowej winny być zgodne z  uregulowaniami prawnymi, wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r., w sprawie określenia szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego, jak również opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w SIWZ.  

2.  W szczególności dokumentacja projektowa winna obejmować:

I. Prace przedprojektowe :

       a)   mapy do celów projektowych

       b)   inwentaryzacja budowlana, w zakresie niezbędnym do projektowania,

c)      uzyskanie niezbędnych wytycznych, warunków technicznych i opinii, 

d)      dokumentacja geologiczna

II. Wielobranżowy Projekt budowlany obiektu z pełną  infrastrukturą wewnętrzną i  zewnętrzną oraz pełnym uzbrojeniem terenu i koniecznymi przyłączami na działce  nr 144 w miejscowości Sikórz łącznie z uzyskaniem  (w imieniu Zamawiającego) przewidzianych prawem budowlanym uzgodnień dokumentacji i  pozwolenia na budowę. 

III. Szczegółowe przedmiary robót,

IV. Kosztorys inwestorski – opracowany zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z

dnia 18 maja 2004 r., w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym,

V. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,

VI. Informacja dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

 

§ 3

           

Zamawiający dostarczy Wykonawcy następujące materiały, niezbędne do wykonania prac projektowych, stanowiących przedmiot umowy:

q       wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,

q       oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane

                                          

§ 4

Termin wykonania przedmiotu umowy ustala się na dzień : 31.12.2008 r.,

§ 5

Opracowania projektowe, wymienione w § 2 dostarczone zostaną Zamawiającemu w

następującej liczbie egzemplarzy:

q       Projekty  techniczne (wszystkich branż)           -         6 egz. 

q       dokumentacja geologiczna                                -         3 egz.

q       przedmiary robót                                              -          2 egz.  

q       kosztorys inwestorski                                       -         1 egz.  

q       specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót      -     2 egz.

q       informacja dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia       -      2 egz. 

                

oraz w formie elektronicznej na CD sporządzona w dokumencie tekstowym MICROSOFT OFFICE, natomiast część graficzną (rysunki) jako format PDF.  

§ 6

                                                          

1. Jako miejsce odbioru wykonanej dokumentacji wyznacza się siedzibę Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1.      

     Zamawiający nie jest zobowiązany do sprawdzenia jakości dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a wszystkie jej wady i braki Wykonawca będzie usuwał w trakcie realizacji inwestycji z inicjatywy własnej bądź na żądanie zamawiającego.

    Czynności o których mowa wyżej Wykonawca będzie realizował w ramach wynagrodzenia określonego w  § 7 umowy.

2.      Dokumentem potwierdzającym przyjęcie przez Zamawiającego wykonanych prac projektowych jest protokół zdawczo-odbiorczy, do którego Wykonawca winien  załączyć oświadczenie o kompletności dokumentacji projektowej z punktu widzenia celu, któremu na służyć.

§ 7

1.      Wynagrodzenie za prace projektowe, stanowiące przedmiot umowy, określa się w  wysokości :  

................................. zł + VAT, stąd cena brutto: ................................ zł;  (słownie złotych: ......................................................................................................), zgodnie z wynikiem przetargu z dnia …………….

2.      Kwota wynagrodzenia, określona w p.1, jest ceną ryczałtową, uwzględniającą  koszty kompletnej dokumentacji oraz wymaganych uzgodnień.

                                                              

§ 8

 1. Fakturowanie prac projektowych ustala się jednorazowo, po wykonaniu całości przedmiotu umowy, łącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę.

 2. Zapłata należności na rzecz Wykonawcy nastąpi w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury. 

 3. Wykonawca oświadcza, że dokonał zgłoszenia rejestracyjnego i decyzją Urzędu Skarbowego otrzymał Numer Identyfikacji Podatkowej NIP ……………………………..

   4. Zamawiający oświadcza, że jego Numer Identyfikacji Podatkowej brzmi:    774 – 197 – 73 – 29 

§ 9

    

  Strony ustalają zapłatę kar umownych, zgodnie z poniższym omówieniem:

    1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne, w przypadku: 

        a) odstąpienia od umowy, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę – w wysokości 20%  wynagrodzenia umownego, określonego w § 7;

    2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne, w przypadku:

      a)  odstąpienia od umowy , z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego, w wysokości 20%  wynagrodzenia umownego, określonego w § 7 umowy,   

c)      zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy, w wysokości 0,5% wynagrodzenia  j.w., za każdy dzień  opóźnienia,

d)      zwłoki w usunięciu wad lub niedoróbek projektu, stwierdzonych w fazie przygotowania lub realizacji inwestycji, w wysokości 0,5% wynagrodzenia umownego za każdy dzień opóźnienia, po upływie terminu, wyznaczonego  na usunięcie wad. 

§ 10

1.      Uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji, w odniesieniu do prac, objętych niniejszą umową, ustala się na okres 12 miesięcy, od daty przyjęcia przez  Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowej.       

2.      Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi, przy czym okres rękojmi  przedłużony zostaje do daty upływu rękojmi wykonawcy robót, realizowanych na podstawie dokumentacji, objętej przedmiotem zamówienia.

§ 11

Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności.

§ 12

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

§ 13

Umowa sporządzona została w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po 1 egz. dla każdej ze stron. 

ZAMAWIAJĄCY                                                                                       WYKONAWCA :

Załącznik Nr 7 do SIWZ

Wzór kalkulacji ceny ofertowej zamówienia:

„Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Sikorzu gm. Brudzeń  Duży pow. płocki, woj. mazowieckie.

Cena ofertowa netto:

1.   inwentaryzacja                                            =         ......................... zł

2.      projekty budowlane

kpl  1 x ....... zł/kpl                                      =          …..................... zł

3.      projekty branży sanitarnej

kpl 1 x .......zł/kpl.                                       =              ..................... zł

4.      projekty branży elektrycznej

kpl 1 x .......... zł/ kpl                                   =            ....................... zł

5.   przedmiary robót

      kpl. 1 x ......... zł/kpl.                                    =             ..................... zł

6.   kosztorys inwestorski

      kpl. 1 x ......... zł/kpl.                                    =             ..................... zł

7.   specyfikacje techniczne wykonania

      i odbioru robót

      kpl. 1 x ......... zł/kpl.                                     =            ..................... zł

8.   informacja n/t bezpieczeństwa i ochrony

      zdrowia

      kpl. 1 x ......... zł/kpl.                                     =            ..................... zł.     

    Razem:                                                                            =            ..................... zł

    Podatek VAT=22%                                                       =             ..................... zł

    Ogółem:                                                                          =             ..................... zł

    Słownie złotych: ................................................................................................................................... ...................................................................................................................................

Uwaga:  cena jednostkowa pozycji 1,2 i 3 winna uwzględniać wszystkie koszty, związane ze sporządzeniem projektów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (w tym: dokumentacja geologiczna,  uzgodnienia).   

.............................................

                (miejsce, data)

                                                                                   .....................................................

                                                                                           (podpis uprawnionego  

                                                                                     przedstawiciela wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 8 do SIWZ

Wytyczne do opracowania koncepcji programowo-przestrzennej i funkcjonalno-użytkowej oraz dokumentacji techniczno-budowlanej na PRZEBUDOWĘ I ROZBUDOWĘ Szkoły Podstawowej w Sikorzu.

I. Opis stanu istniejącego

Szkoła zlokalizowana jest na działce o nr ewid. gruntu 144 w miejscowości Sikórz, obręb Sikórz, gm. Brudzeń Duży. Obecnie szkoła mieści się w budynku oddanym do eksploatacji w 1959r. Składa się z dwóch kondygnacji nadziemnych i jest częściowo podpiwniczona. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej : ściany ceramiczne, stropy typu Akermana z niewielkimi fragmentami stropów żelbetowych monolitycznych wylewanych na budowie.

Pionowy rzut budynku to prostokąt o wymiarach wym. 9,8m x 25,3m plus wysunięta klatka schodowa w części środkowej budynku. Posiada dwa skrzydła w części wschodniej i zachodniej o wym. 6,8m x 11,8m oraz pochylnię do kotłowni.

Wysokość pomieszczeń w piwnicach ok. 2,3 i 2,6m, na parterze 3,20 i 2,8m – wschodnie skrzydło budynku oraz piętro 3,1m.Układ konstrukcji dachowej – podłużny, w części wschodniej i zachodniej poprzeczny.

W piwnicach budynku umieszczona jest kotłownia węglowa i magazyny. Kondygnacje nadziemne to pomieszczenia dydaktyczne i towarzyszące.

Powierzchnie budynku:

II. Zagospodarowanie i uzbrojenie terenu

  1. Przewiduje się rozbudowę szkoły w kierunku północnym,
  2. Dojazd do szkoły – istniejący z drogi wojewódzkiej 540,
  3. Parking dla potrzeb szkoły zaprojektować w niezbędnej ilości z wykorzystaniem terenu szkoły,
  4. Zaopatrzenie w wodę – z istniejącego przyłącza wodociągowego – ewentualnie nowe przyłącze wg. warunków ZWiK ,
  5. Odprowadzenie ścieków – zbiornik bezodpływowy lub lokalna oczyszczalnia ścieków,
  6. Zaopatrzenie w energię – wg. ZEP Płock

III. Planowany zakres rozbudowy.

  1. Sala gimnastyczna o wymiarach boiska 12x24m z zapleczem socjalno-technicznym, obejmującym: 2 szatnie z wc i natryskami, magazyn na sprzęt sportowy, pokój nauczyciela WF. Projekt winien odpowiadać obowiązującym przepisom szczególnym oraz spełniać wymagania do uzyskania dofinansowania na jego realizację.
  2. 2 gabinety lekarskie,
  3. gabinet dyrektora,
  4.  Kotłownia olejowa wspólna dla całego zespołu
  5. Pomieszczenie dla dozorcy.
  6. nadbudowa klatki schodowej
  7. szyb windy dla osób niepełnosprawnych

W nowych obiektach należy przewidzieć wejście główne do budynku.

Budynek zaprojektować w technologii tradycyjnej. Układ komunikacyjny budynku należy powiązać z istniejącą szkołą. Architektura nawiązująca do istniejącej zabudowy.

IV. Planowany zakres przebudowy.

  1. adaptacja poddasza: 3 sale lekcyjne o powierzchni wg. obowiązujących norm (dla 33 uczniów) z zapleczem magazynowym na środki dydaktyczne,
  2. Remont więźby dachowej i wymiana pokrycia dachowego
  3. Odtworzenie kominów wentylacyjnych i ich wyprowadzenie nad powierzchnię dachu,
  4. Wykonanie oddzielnego wejścia do kuchni,

Ponadto projekt powinien zawierać wykonanie drogi dojazdowej i miejsc parkingowych oraz ogrodzenia terenu szkoły.

V. Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia.

  1. Projekt należy poprzedzić koncepcją uzgodnioną przez użytkownika i konserwatora zabytków – architektura, kolorystyka elewacji,
  2. Dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, w tym wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie w zakresie wynikającym z przepisów zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy,
  3. Oświadczenie o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowania projektowego powinno być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności,
  4. Dokumentacja będzie uwzględniać Projekt budowlany w 6 egzemplarzach (oryginały) sporządzony przez uprawnionego projektanta, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 lipca 2003r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120, poz.1133),
  5. Do przedmiotowego projektu należy uzyskać pozytywną opinię:

§         Państwowego Konserwatora Zabytków,

§         Państwowego Inspektora Ochrony Środowiska  (lub oświadczenie o braku zastrzeżeń),

§         Państwowego Inspektora Pracy (lub oświadczenie o braku zastrzeżeń),

§         Państwowego Inspektora Sanitarnego (lub oświadczenie o braku zastrzeżeń),

§         Państwowej Straży Pożarnej (lub oświadczenie o braku zastrzeżeń),

  1. Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z n/w normami prawnymi:

§         ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (tj. Dz.U.z 2003r Nr 207 poz.2016 z późn.zm)

§         Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r  w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego , specyfikacji  technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072)

§         Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz.U. Nr 130, poz.1389)

  1. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje:

§         wielobranżowe projekty budowlane - w sześciu egzemplarzach,

§         dokumentacja geologiczna – w trzech egzemplarzach,

§         kosztorys inwestorski - w jednym egzemplarzu - odrębnie na salę sportową i przebudowę istniejącego budynku  ,

§         przedmiary robót - w dwóch egzemplarzach - odrębnie na salę sportową i przebudowę istniejącego budynku  ,       

§         specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - w dwóch egzemplarzach - odrębnie na salę sportową i przebudowę istniejącego budynku  ,

§         informacja o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia - w dwóch egzemplarzach

oraz w wersji elektronicznej w podziale branżowym: branża budowlana, sanitarna, elektryczna, z zapisem na oddzielnych nośnikach: projektów i opisów technicznych, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji i przedmiarów. Numeracja poszczególnych rysunków zapisanych w formie elektronicznej powinna być zgodna z przyjętą w projektach.

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4736931]

przewiń do góry