Brudzeń Duży, dnia 02.06.2008r,

Nr sprawy 341/6/08

 

 

OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY

 

 

Zamawiający, Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży informuje o zawarciu umowy na realizację zadania pn.:

 

„Przebudowa drogi gminnej Brudzeń - Gorzechowo, gm. Brudzeń Duży, woj. mazowieckie.

 

Uzasadnienie wyboru Wykonawcy

Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty kierował się kryterium - cena 100%.

Za najkorzystniejszą uznano ofertę z najniższą ceną.

 

Nazwa i adres Wykonawcy

STRABAG Sp. z o.o.

ul. Brechta 7

 03-472 Warszawa

 

Wartość umowy i data zawarcia umowy

Umowa zawarta dnia 02.06.2008r. r. na kwotę brutto 428.828,12zł.

 

...................................................................................................................................

 

                 Brudzeń Duży, dnia 19.05.2008r.

Nr sprawy PP. 341-6/08

                                                                                              

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

           

Na podstawie art. 92 ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Wójt Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia pn. Przebudowa drogi gminnej Brudzeń - Gorzechowo, gm. Brudzeń Duży, woj. mazowieckie.wybrana została najkorzystniejsza oferta.

Wybrano ofertę nr 1 złożoną przez:

STRABAG Sp. z o.o.

ul. Brechta 7

03-472 Warszawa

z ceną ofertową brutto: 428.828,12. (słownie złotych: czterysta dwadzieścia osiem tysięcy osiemset dwadzieścia osiem  złotych 12/100).

      Uzasadnienie wyboru:  oferta z ceną najniższą, spośród ofert ważnych.

Zgodnie ze siwz w wyznaczonym terminie zostały złożone 4 oferty, których punktacja przedstawiała się następująco

Oferta nr 1:

STRABAG Sp. z o.o.

Ul. Brechta 7

03-472 Warszawa

otrzymana punktacja – 10,0 pkt.

Oferta nr 2:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o.

ul. Wojska Polskiego 8

 87-600 Lipno,

Otrzymana punktacja -  8,95 pkt.

Oferta nr 3:

Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe „WAPNOPOL” Adam Nowakowski

ul. Nadrzeczna 12

 06-450 Glinojeck,

otrzymana punktacja – 9,39 pkt

Oferta nr 4:

Zakład Budowlano-Montażowy „BUDOMONT”

Brudzeń Duży 47

 09-414 Brudzeń Duży

Otrzymana punktacja – 8,80 pkt.

Zgodnie z art. 94 ust. 1 Pzp, ustala się termin podpisania umowy o wykonaniu zamówienia ustala się na dzień 02.06.2008r., godz. 10.00, w siedzibie Urzędu Gminy Brudzeń Duży.

 

 

 

...................................................................................................................................

 

 

PP. 341-6/08

                                     OGŁOSZENIE                                  

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.

Przedmiot zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Brudzeń - Gorzechowo,

 gm. Brudzeń Duży, woj. mazowieckie.

Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, tel. (024) 260 40 13, fax (024) 260 40 81, e-mail:gospodarkabrudzen@op.pl

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 40 81, cena SIWZ – 40 zł.

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej, obejmującej n/w zakres rzeczowy: 

- roboty pomiarowe                                                                                    - 0,907 km

- roboty ziemne                                                                                         - 433,85 m3

- wyrównanie lokalnych nierówności żwirem                                                - 387,5 m2

- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstr. nawierzchni          -4716 m2

- podbudowa z kruszywa łamanego gr.8 cm                                                 - 4716 m2

- skropienie asfaltem nawierzchni                                                                  - 9222 m2

- warstwa wiążąca z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm                              - 4506 m2

- warstwa ścieralna z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm                             - 4409 m2

- nawierzchnie żwirowe gr.7 cm – pobocza                                               - 1360,5 m2

- korytowanie mechaniczne na gł. 30 cm                                                         - 144 m2

- warstwa odsączająca gr.20 cm                                                                    - 144 m2

- nawierzchnia z płyt drogowych typu MON o wym.3 x 1,5                            - 144 m2

- przepusty pod zjazdami – rury betonowe o śr. 30 cm                                     - 16 mb

- ścianki czołowe                                                                                             - 4 szt.

- wjazdy żwirowe – wyrównanie z uzupełnieniem materiałem miejscowym         - 7 m3

- rury osłonowe typu AROT PS-110                                                               - 26 mb

- oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp                                     - 899 mb

- oznakowanie drogi                                                              

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV:  45233120-6.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2008 roku.

4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt. 2) i w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt. 4) i w pkt. 5) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

10. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy Brudzeń Duży, pok.- sekretariat, do dnia: 2008-05-19, do godz. 9:30.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy Brudzeń Duży, pok. nr 1, w dniu: 2008-05-19, o godz. 10:30.

12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.

14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej

15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Maria Zygmuntowicz –  tel. (024) 260 40 13, fax (024) 260 40 81.

19. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 28.04.2008 r.

Brudzeń Duży, dnia 28.04.2008 rok

 

 

siwz___zal._nr_1_2_i_4.doc

zal__3-1.jpg

zal__3-2.jpg

zal___6-1.doc

zal___6.2.jpg

zal___6-3.jpg

zal___6-4.jpg

zal___6-5.jpg

zal___6-6.jpg

zal___6-7.jpg

zal___6-8.jpg

zal___6-9.jpg

zal___6-10.jpg

zal___6-11.jpg

zal___6-12.jpg

zal____6-13.jpg

zal___6-14.jpg

zal___6-15.jpg

zal___6-16.jpg

zal___6-17.jpg

zal___6-18.jpg

zal___6-19.jpg

zal__6-20.jpg

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Radomska Ewa
  • Data udostępnienia w BIP: 2008-06-02
  • Informacja zaktualizowana przez: Radomska Ewa
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-06-02 16:43:50
  • Liczba odsłon: 440
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4736555]

przewiń do góry