Brudzeń Duży, dnia 19.05.2008r.

Nr sprawy PP. 341-7/08

 

                                                                                              

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

           

Na podstawie art. 92 ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Wójt Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia pn. Budowa drogi gminnej we wsi Żerniki, gm. Brudzeń Duży, woj. mazowieckie. wybrana została najkorzystniejsza oferta.

 

Wybrano ofertę nr 3 złożoną przez:

Zakład Budowlano-Montażowy „BUDOMONT”

Brudzeń Duży 47

 09-414 Brudzeń Duży

z ceną ofertową brutto: 488.129,00zł.(słownie złotych: czterysta osiemdziesiąt osiem tysięcy sto dwadzieścia dziewięć).

      Uzasadnienie wyboru:  oferta z ceną najniższą, spośród ofert ważnych.

 

Zgodnie ze siwz w wyznaczonym terminie zostały złożone 3 oferty, których punktacja przedstawiała się następująco

Oferta nr 1:

STRABAG Sp. z o.o.

Ul. Brechta 7

03-472 Warszawa

otrzymana punktacja – 7,99 pkt.

Oferta nr 2:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A.

ul. Przemysłowa 30

09-400 Płock

Otrzymana punktacja -  7,54 pkt.

Oferta nr 3:

Zakład Budowlano-Montażowy „BUDOMONT”

Brudzeń Duży 47

 09-414 Brudzeń Duży

Otrzymana punktacja – 10,0 pkt.

 

Zgodnie z art. 94 ust. 1 Pzp, ustala się termin podpisania umowy o wykonaniu zamówienia ustala się na dzień 02.06.2008r., godz. 9.00, w siedzibie Urzędu Gminy Brudzeń Duży.

 

 

.........................................................................................................

 

 

 PP.341-7/08                     OGŁOSZENIE                                  

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.

Przedmiot zamówienia: Budowa drogi gminnej we wsi Żerniki, gm. Brudzeń Duży,  woj. mazowieckie.

Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży, tel. (024) 260 40 13, fax (024) 260 40 81, e-mail:gospodarkabrudzen@op.pl

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 40 81, cena SIWZ – 40 zł.

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drogi gminnej, obejmującej n/w zakres rzeczowy: 

- roboty pomiarowe                                                                                   - 0,979 km

- roboty ziemne                                                                                         - 558,84 m3

- korytowanie mechaniczne na gł. 28 cm                                                  - 4141,80 m2

- podbudowa z kruszywa łamanego gr.20 cm                                          - 4141,80 m2

- warstwa wiążąca z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm                         - 4043,90 m2

- korytowanie mechaniczne na gł. 12 cm                                                         - 416 m2

- nawierzchnia żwirowa gr.12cm – zjazdy                                                       - 416 m2

- przepusty rurowe pod zjazdami :

   ▪ rury betonowe o śr. 30 cm                                                                         - 12 mb

   ▪ rury AROTA o śr. 40 cm                                                                           - 26 mb

   ▪ rury AROTA o śr. 50 cm                                                                           - 16 mb

- ścianki czołowe                                                                                              - 6 szt.

- korytowanie ręczne na gł. 31 cm                                                             - 960,52 m2

- podsypka piaskowa gr. 10 cm                                                                - 960,52 m2

- podbudowa betonowa gr. 10 cm                                                                 - 649 m2

- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm                                     - 649 m2

- krawężniki betonowe wtopione o wym. 12x25 cm                                     - 2596 mb

- profilowanie i zagęszczanie poboczy gruntowych z doziarnieniem                            

  mieszanką z kruszywa naturalnego                                                                - 495 m2

- humusowanie skarp z obsianiem                                                            - 1242,40 m2

- oznakowanie drogi                                                                                        - 10 szt.

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV:  45233120-6.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2008 roku.

4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt. 2) i w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt. 4) i w pkt. 5) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

10. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy Brudzeń Duży, pok.- sekretariat, do dnia: 2008-05-19, do godz. 9:30.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy Brudzeń Duży, pok. nr 1, w dniu: 2008-05-19, o godz. 10:00.

12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.

14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej

15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków  oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Maria Zygmuntowicz –  tel. (024) 260 40 13, fax (024) 260 40 81.

19. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 28.04.2008 r.

Brudzeń Duży, dnia 28.04.2008 rok

 

.................................................................................................................................

Brudzeń Duży, dnia 12.05.2008r.

PP. 341-7/08

WYKONAWCY

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania: „Budowa drogi gminnej we wsi Żerniki, gm. Brudzeń Duży, woj. mazowieckie.

                Zgodnie z art.38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) informuję, że wpłynęło zapytanie dotyczące zamówienia:

„W § 4 projektu umowy załączonego do specyfikacji „strony postanawiają, że przedmiotem odbioru końcowego będzie kompleksowe zrealizowanie zadania inwestycyjnego w zakresie umożliwiającym oddanie do eksploatacji”. Wg. załączonej dokumentacji kompleksowe zrealizowanie zadania obejmuje również skropienie i wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4cm.

W przedmiarze załączonym do materiałów uwzględniona jest tylko warstwa wiążąca .

Załącznik nr 2 – oświadczenie – zawiera punkt „przyjmuję bez zastrzeżeń warunki umowy o realizację robót, załączonej do niniejszej specyfikacji”.

W związku z powyższym prosimy o wyjaśnienie w/w rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem.”

W odpowiedzi na powyższe Zamawiający informuje, że:

Za „kompleksowe zrealizowanie zadania inwestycyjnego w zakresie umożliwiającym oddanie do eksploatacji” zamawiający uznaje wykonanie warstwy wiążącej. Skropienie i wykonanie warstwy ścieralnej stanowić będzie II etap inwestycji i będzie przedmiotem odrębnego postępowania.

 

 

 

siwz_-_i_zal_nr_1-2-4.doc

zal._nr_3-1.jpg

zal._nr_3-2.jpg

zal._5-1.doc

zal._nr_5-2.jpg

zal._nr_5-3.jpg

zal._nr_5-4.jpg

zal._nr_5-5.jpg

zal._nr_5-6.jpg

zal._nr_5-7.jpg

zal._nr_5-8.jpg

zal._nr_5-9.jpg

zal._nr_5-10.jpg

zal._nr_5-11.jpg

zal._nr_5-12.jpg

zal._nr_5-13.jpg

zal._nr_5-14.jpg

zal._nr_5-15.jpg

zal._nr_5-16.jpg

zal._nr_5-17.jpg

zal._nr_5-18.jpg

zal._nr_5-19.jpg

zal._nr_5-20.jpg

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Radomska Ewa
  • Data udostępnienia w BIP: 2008-05-21
  • Informacja zaktualizowana przez: Radomska Ewa
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-05-21 10:46:08
  • Liczba odsłon: 434
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4735567]

przewiń do góry