ZAPYTANIE OFERTOWE
Na świadczenie usług opiekuńczych przez podmiot ekonomii społecznej na rzecz Gminy Brudzeń Duży w okresie od dnia 02 stycznia 2026 r. do dnia 15 grudnia 2026 r.

ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Brudzeń Duży
ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży
Tel.: +48 24 360 47 20
E-mail: sekretariat@brudzen.pl

1. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest powierzenie świadczenia usług opiekuńczych na rzecz mieszkańców Gminy Brudzeń Duży w okresie od dnia 02 stycznia 2026 r. do dnia 15 grudnia 2026 r.
  2. Usługi opiekuńcze obejmują:
    • pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych,
    • opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza,
    • zapewnienie kontaktów z otoczeniem, świadczone przez opiekunów faktycznych lub w formie usług sąsiedzkich,
    • usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania,
    • specjalistyczne usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania lub dzienne formy usług opiekuńczych.
  3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań określa załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  4. Usługa będzie powierzona wyłącznie w przypadku otrzymania dofinansowania.

2. Termin powierzenia usługi

  • Termin realizacji: od 02.01.2026 r. do 15.12.2026 r.

3. Warunki realizacji zamówienia

  1. Zamawiający powierzy realizację usługi wybranemu podmiotowi.
  2. Płatność za wykonanie czynności będących przedmiotem zamówienia nastąpi w cyklach miesięcznych, po zakończeniu danego miesiąca, na podstawie prawidłowo wystawionej

i doręczonej faktury lub rachunku.

4. Osoba do kontaktów

  1. W sprawie przedmiotu zamówienia:
    Beata Banaszczakbeata.banaszczak@brudzen.pl
  2. W sprawie procedury udzielania zamówienia:
    Bożena Miśkiewicz – bozena.miskiewicz@brudzen.pl

5. Opis sposobu przygotowania oferty

  1. Podmiot ekonomii społecznej może złożyć jedną ofertę.
  2. Ofertę należy złożyć wyłącznie na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
  3. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
  4. Oferent musi spełniać wszystkie wymagania przedstawione w przedmiocie zamówienia.
  5. Podmiot ekonomii społecznej musi posiadać doświadczenie w świadczeniu usług opiekuńczych, co należy udokumentować oświadczeniem lub referencjami.
  6. Przed upływem terminu składania ofert podmiot ekonomii społecznej może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany lub wycofanie muszą być doręczone Zamawiającemu na piśmie przed terminem składania ofert.
  7. Oferty przygotowane na innych drukach niż formularz ofertowy podlegają odrzuceniu.
  8. Formularz ofertowy należy podpisać podpisem odręcznym (scan) lub podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu.

6. Termin i sposób złożenia oferty

  1. Ofertę należy złożyć do dnia 15.09.2025 r. do godz. 9:00 wyłącznie na adres mailowy: sekretariat@brudzen.pl, poprzez załączenie do wiadomości email o treści: „Oferta Firmy (nazwa Firmy) do zapytania ofertowego na świadczenie usług społecznych”, zaszyfrowanego pliku zawierającego ofertę zabezpieczonego kodem PIN.
  2. Kod PIN należy przesłać na email: bozena.miskiewicz@brudzen.pl z podaniem nazwy podmiotu ekonomii społecznej zgodnie z tytułem oferty.
  3. Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina faktycznego otrzymania oferty.
  4. Oferty złożone po terminie lub w inny sposób niż wskazany adres e-mail podlegają odrzuceniu.

7. Opis sposobu obliczania ceny oferty

  1. Cena ofertowa jest ceną, za którą wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia, łącznie z podatkiem VAT lub podatkiem dochodowym oraz składkami ZUS.
  2. Cena za miesiąc musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia.
  3. Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

8. Kryteria oceny ofertKryteria oceny ofert:

  • Cena (80%)
  • Doświadczenie podmiotu w zakresie świadczenia usług opiekuńczych (10%), wymagane minimum 3 lata doświadczenia lub równoważne udokumentowane doświadczenie.
  • Zatrudnianie osób - (10%) – wymagane jest, aby wykonawca zatrudniał minimum 80% osób w trudnej sytuacji życiowej lub wymagających wsparcia społecznego zamieszkałych na terenie Gminy Brudzeń Duży.
  1. Punkty będą wyliczane według podanego wzoru. Maksymalna liczba punktów: 100.
  2. Najkorzystniejsza oferta to ta, która uzyska największą liczbę punktów.

9. Okoliczności odrzucenia oferty

  1. Treść oferty nie odpowiada treści zapytania lub nie została złożona na formularzu.
  2. Oferta złożona po terminie lub na inny adres e-mail.
  3. Złożenie więcej niż jednej oferty.

10. Podstawa unieważnienia postępowania

  • Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie, bez podania przyczyny.

11. Informacje dodatkowe

  1. Zamawiający może sprawdzić wiarygodność danych w ofercie.
  2. Podmiot Ekonomii Społecznej , który poda dane niezgodne z prawdą, zostaną wykluczeni.
  3. Zamawiający dopuszcza negocjacje z podmiotami ekonomii społecznej, którzy złożyli ofertę.
  4. Otwarcie ofert: 15.09.2025 r., godz. 12:00.
  5. Zamawiający poinformuje Wykonawców o wyniku postępowania lub jego unieważnieniu w formie elektronicznej (drogą e-mailową). Ponadto stosowna informacja zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Brudzeń Duży: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl.
  6. Udzielenie zamówienia nastąpi poprzez zawarcie pisemnej umowy z wybranym Wykonawcą.

Brudzeń Duży, 05.09.2025 r.

 

Załączniki:

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1)
  2. Formularz ofertowy (załącznik nr 2)
  3. Wzór umowy powierzenia na świadczenie usług opiekuńczych
  4. Zapytanie ofertowe pdf

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Śmigrodzka Magdalena
  • Data udostępnienia w BIP: 2025-09-05 16:08:39
  • Informacja zaktualizowana przez: Śmigrodzka Magdalena
  • Data ostatniej aktualizacji: 2025-09-05 16:12:57
  • Liczba odsłon: 12
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 5278717]

przewiń do góry