Wersja archiwalna 2009-08-21 14:44:42

Brudzeń Duży, dnia 21.08.2009r

PP. 341-6/09

 

 

WYKONAWCY

 

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania: „Budowa oczyszczalni ścieków w m. Siecień.

 

 

    Zgodnie z art.38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) informuję, że wpłynęło zapytanie dotyczące zamówienia:

1. Czy dopuszcza się budowę oczyszczalni ścieków opartej na technologii złoża  biologicznego zanurzonego przy zachowaniu pozostałych zapisów przedmiotu umowy.

 W odpowiedzi na powyższe Zamawiający informuje, że nie dopuszcza zmiany technologii oczyszczalni ścieków.

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień

publicznych

Przedmiot zamówienia: Budowa oczyszczalni ścieków w m. Siecień.

Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży ,  tel. (024) 260 40 13,

fax (024) 260 40 23, e-mail: gospodarkabrudzen@op.pl

1.    Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 40 23,  cena SIWZ – 200 zł.

2.    Przedmiotem zamówienia  jest budowa mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków pracującej w oparciu o metodę osadu czynnego w układzie SBR, o przepustowości Qdśr=80 m3/d, wraz z infrastrukturą, w miejscowości Siecień.

Zakres rzeczowy zamówienia:

-          pompownia ścieków z komorą armatury,

-          zbiornik retencyjny dla ścieków  V=32 m3,

-          budynek oczyszczalni o kubaturze 978 m3 ( pomieszczenie kraty / część socjalna, pomieszczenie reaktorów , pomieszczenie odwodnienia osadu, wiata na osad, pomieszczenie agregatu ),

-          stacja zlewcza ścieków dowożonych,

-          reaktory biologiczne SBR o pojemności  V = 15 m3 x szt.4,

-          zbiornik stabilizacji osadu o pojemności V = 15 m3 x szt.2,

-          kanał odprowadzający ścieki oczyszczone z rur PCV Ø 200

-          wylot ścieków oczyszczonych do cieku naturalnego

-          ogrodzenie terenu oczyszczalni 

-          infrastruktura towarzysząca ( zjazd z drogi wojewódzkiej, droga dojazdowa, plac manewrowy, chodniki, sieć wodociągowa Ø 90 PCV  do budynku, kanalizacja sanitarna Ø 200 PCV oraz rurociąg tłoczny Ø 90 PE, instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne, oświetlenie terenu oczyszczalni, zieleń izolacyjna, ozdobna i trawniki).

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV:  45252127-4; 45252200-0;

                                                                                                 45111291-4; 45310000-3.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ, z zastrzeżeniem wniesionym w rozdz. X  ust. 2 specyfikacji.

3.    Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2011 r.

4.    Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.

5.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7.    Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8.    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1, p. 6 Prawa zamówień publicznych z 29.01.2004 r.

9.    Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców.

10. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1)    Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2)    Oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo  zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3)    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4)    Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

5)    Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających odpowiednio, że:

a)    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b)    nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

6)    wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Kierownik budowy /Kierownicy robót/ musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa

7)     pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował

8)    wykaz robót budowlanych + referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia t.j.: budowa, rozbudowa lub przebudowa oczyszczalni ścieków, o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN.

     Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt. 2, 3 i 4 spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt. 6 i 8 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

11. Miejsce i termin składania ofert:

      Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, sekretariat , do dnia: 2009 – 08 –28 , do godz. 9:30.

12. Miejsce i termin otwarcia ofert:

      Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 1,  w dniu: 2009 – 08 – 28,  o godz. 10:00.

13. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

14. Wadium: Zamawiający wymaga  wniesienia wadium w kwocie: 45.000 PLN

15. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10 % całkowitej ceny ofertowej.

16. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

17. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

18. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

19. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Maria Zygmuntowicz - 

        tel. (024) 260 – 40 – 13 ,  fax (024) 260 – 40 – 23.

20. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu …..08.2009 r.

 

kanalizacja_siecien_siwz___zal._1-7.doc 

zal.8.1_branza_-_konstrukcja.rar

zal.8.2.1_budynek_oczyszczalni_sciekow.rar

zal.8.2.2_projekt_zagospodarowania_terenu_-_projekt_ogrodzenia_terenu.rar

zal.8.2.3_projekt_zagospodarowania_terenu_-_projekt_zieleni.rar

zal.8.2.4_projekt_zagospodarowania_terenu.rar

zal.8.3_branza_elektryczna.rar

zal.8.4_branza_-technologiczna.rar

zal.8.5_branza_-_wodociag_do_oczyszczalni_i_na_terenie.rar

zal.8.6.2._drogi_wewnetrzne.rar

zal.8.7_branza_sanitarna.rar

zal.8.7.branza_sanitarna_opis_techniczny_-_instalacje.rar

zal._9_specyfikacja.rar

zal.10.rar

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4750168]

przewiń do góry