Brudzeń Duży, dnia 16.09.2009r,
Nr sprawy 341/7/09 
O G Ł O S Z E N I E
Zamawiający, Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży informuje o zawarciu umowy na realizację zadania pn.:
 „Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w m. Siecień –  etap I”
Uzasadnienie wyboru Wykonawcy 
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty kierował się kryterium - cena 100%.
Za najkorzystniejszą uznano ofertę z najniższą ceną wśród nie podlegających odrzuceniu. 
Nazwa i adres Wykonawcy 
Konsorcjum :
·         Zakład Usługowy Wodno-Kanalizacyjny i c.o. 
Dariusz    Bartczak 
ul. Sienkiewicza 1, 88-220 Osięciny
·         Zakład Instalacyjno-Sanitarny Wojciech Bartczak 
      ul. Władysława Łokietka 4
       88-230 Piotrków Kujawski
Wartość umowy i data zawarcia umowy 
Umowa zawarta dnia 16.09.2009r. r. na kwotę brutto 1.961.351,69 zł .
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
                 Brudzeń Duży, dnia 08.09.2009r.
Nr sprawy PP. 341-7/08
                                                            
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
            
Na podstawie art. 92 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.), Zamawiający Gmina Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w m. Siecień –  etap I” wybrana została najkorzystniejsza oferta.
Wybrano ofertę nr 4 złożoną przez:
Konsorcjum :
·         Zakład Usługowy Wodno-Kanalizacyjny i c.o. 
Dariusz    Bartczak 
ul. Sienkiewicza 1, 88-220 Osięciny
·         Zakład Instalacyjno-Sanitarny Wojciech Bartczak 
                ul. Władysława Łokietka 4
                88-230 Piotrków Kujawski
z ceną ofertową brutto: 1.961.351,69 zł (słownie złotych: jeden milion dziewięćset sześćdziesiąt jeden tysięcy trzysta pięćdziesiąt jeden złoty 69/100).
Uzasadnienie wyboru:  
Na podstawie kryterium określonego w SIWZ za najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez w/w firmę - oferta zawierała najniższą cenę spośród ofert nie podlegających odrzuceniu. 
Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży  zgodnie z art. 24 ust.3 oraz art.92 ust 1 pkt 3Ustawy – Prawo zamówień publicznych informuje, że na podstawie art.24 ust.2 pkt. 3  Ustawy Prawo zamówień publicznych  wykluczył z postępowania przetargowego następujących  wykonawców: 
Oferta nr 7:
Usługi Transportowe Edward Antoni Wilczyński 
              Stara Iwiczna ul. Kielecka 19a
              05-500 Piaseczno 
Uzasadnienie faktyczne: nie wskazano osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania  robotami w specjalności budowlanej, instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych oraz instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.
Uzasadnienie prawne: niezgodność oferty z SIWZ – rozdział IV pkt.1 ppkt.5 SIWZ
Oferta nr 9:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „HYDROBUD” 
              Paweł Złotowski 
              Leszczynek 2A, 99-300 Kutno
Uzasadnienie faktyczne: nie wskazano osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania  robotami w specjalności budowlanej. 
Uzasadnienie prawne: niezgodność oferty z SIWZ – rozdział IV pkt.1 ppkt.5 SIWZ
Oferta nr 16:
Zakład Usługowo – Handlowy „WIGMA” Sp. z o.o. 
               ul. Walecznych 16/9
09-409 Płock
Uzasadnienie faktyczne: nie wskazano osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania  robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych.
Uzasadnienie prawne: niezgodność oferty z SIWZ – rozdział IV pkt.1 ppkt.5 SIWZ 
Zgodnie z art. 89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca oferty Wykonawców wykluczonych z postępowania .
Zgodnie ze SIWZ w wyznaczonym terminie zostało złożonych 16 ofert. 
Punktacja ofert ważnych przedstawiała się następująco: 
Oferta nr 1: 
Zakład Robót  Inżynieryjnych
              Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Mieczysław Szczechowiak
               ul. Konińska 28,  62-045 Pniewy 
otrzymana punktacja 6,09 pkt.
Oferta nr 2:
 HYDROPOL Sp. z o.o.
ul. Targowa 10b, 09-500 Gostynin
Otrzymana punktacja 7,58 pkt.
Oferta nr 3:
Przedsiębiorstwo Robót Melioracyjnych i Ziemnych 
              „PREMZ” Sp. z o.o. 
Al. Jana Pawła II 8 ,  87-800 Włocławek 
Otrzymana punktacja – 9,80 pkt.
Oferta nr 4:
Konsorcjum :
·         Zakład Usługowy Wodno-Kanalizacyjny i c.o. 
Dariusz    Bartczak 
ul. Sienkiewicza 1, 88-220 Osięciny
·         Zakład Instalacyjno-Sanitarny Wojciech Bartczak 
               ul. Władysława Łokietka 4,  88-230 Piotrków Kujawski
Otrzymana punktacja – 10,0 pkt.
Oferta nr 5:
Zakład Geologiczni-Wiertniczy i Wodno-Kanalizacyjny 
”KEMPEX” Edmund Kępski 
               ul. Wigury 4, 87-330 Jabłonowo Pomorskie
Otrzymana punktacja – 6,97 pkt.
Oferta nr 6:
Konsorcjum :
·         REM-SANIT Tadeusz Remiś
ul. Przemysłowa 20, 09-400 Płock
·         W.R.M. Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Instalacyjne   
Arkadiusz wałęsa, Marcin  Rybicki, Lech Malara Spółka Jawna 
ul. Kostrogaj 13, 09-400 Płock
otrzymana punktacja 7,53 pkt.
Oferta nr 8: 
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe 
      „MELBET” Ochocki, Umiejewski,Kacicki spółka jawna 
             ul. Wiadukt 1,  09-400 Płock
otrzymana punktacja 7,27 pkt.
Oferta nr 10: 
Kopalnia Piachu i Żwiru „WASKOP” Elżbieta Wasek 
              ul. Walecznych 9a/14, 09-409 Płock
otrzymana punktacja 9,74 pkt.
Oferta nr 11: 
Prywatne Przedsiębiorstwo Budowlane „ALPEX”
               – Spółka Jawna Mariusz Skrętowski 
               ul. Obrońców Płocka 1920r 11/3,  09-402 Płock
otrzymana punktacja 9,00 pkt.
Oferta nr 12: 
Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych „HYDROTEX” Wardziński – Wojtczak 
               ul. Spółdzielcza 30,  09-230 Bielsk
otrzymana punktacja 6,55 pkt.
Oferta nr 13: 
Zakład Usług Technicznych Budownictwa  Andrzej Osiecki  
 ul. Płocka 59a/5,  09-200 Sierpc
otrzymana punktacja 7,24 pkt.
Oferta nr 14: 
PEKUM S.A.
              ul Ziejkowa 5,   09-500 Gostynin 
otrzymana punktacja 7,10 pkt.
Oferta nr 15: 
PETRO WodKan Sp. z o.o.
              ul. Chemików 7,  09-411 Płock 
otrzymana punktacja 6,76 pkt.
Zgodnie z art. 94 ust. 1 Pzp, ustala się termin podpisania umowy o wykonaniu zamówienia ustala się na dzień 16.09.2009r , godz. 10.00, w siedzibie Urzędu Gminy Brudzeń Duży.
--------------------------------------------------------------------------------------
      W zwiazku z pytaniami dot. oznaczenia zakresu kanalizacji sanitarnej objętej etapem I, ponizej zamieszczamy zaktualizowane załaczniki: 
----------------------------------------------------------------------------------------
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień
publicznych
Przedmiot zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w m. Siecień –  
                                         etap I
Zamawiający – Gmina Brudzeń Duży, 09-414 Brudzeń Duży ,  tel. (024) 260 40 13,
fax (024) 260 40 23, e-mail: gospodarkabrudzen@op.pl 
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej:   
    www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy,  
    złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 260 40 23,  cena SIWZ  
    – 200 zł.
2. Przedmiotem zamówienia  jest wykonanie pierwszego etapu sieci kanalizacji sanitarnej z  
    przykanalikami w miejscowości Siecień.
Zakres zadania obejmuje budowę: 
- sieci kanalizacji sanitarnej z rur Ø 200 mm                        - 3961,00 mb
- sieci kanalizacji sanitarnej z rur Ø 160 mm                        - 1207,00 mb
- sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z rur Ø 90           - 1002,70 mb 
- przyłączy z rur Ø 160                                                       -   999,00 mb 
- przepompowni ścieków PS-1 - 1 kpl.
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV:  45232410-9;  45310000-3. 
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ, z zastrzeżeniem wniesionym w rozdz. X  ust. 2 specyfikacji. 
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2011 r.
4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji     
    elektronicznej.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w
    art. 67 ust.1, p. 6 Prawa zamówień publicznych z 29.01.2004 r. 
9. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców.
10. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
1) Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) Oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy    
     Prawo  zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  
     działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia   
     do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed   
     upływem terminu składania ofert, 
 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego  
     oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia  
     Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem  
     podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że  
     uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych  
     płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie  
     wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej  
     Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 4 – składa dokument lub dokumenty  
     wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających  
     odpowiednio, że:
     a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
     b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i     
     zdrowotne, albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na 
     raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
     c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć  
     w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,  
     doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu  
     wykonywanych przez nie czynności. Kierownik budowy /Kierownicy robót/ musi posiadać 
     uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy 
     z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby   
     Inżynierów Budownictwa
7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania 
     zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.6, wykonawca wskazał osoby, którymi  
 8) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia         
     postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,   
     odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 
     z podaniem ich zakresu rzeczowego (wymagane doświadczenie: 1 zadanie dotyczące  
     budowy sieci kanalizacyjnej z przykanalikami o długości minimum 2.000 mb), nazwy  
     Zamawiającego, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających,  
     że roboty zostały wykonane należycie. 
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt. 2, 3 i 4 spełnia każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt. 6 i 8 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
11. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, sekretariat , do dnia: 2009 – 08 –28 , do godz. 11:30.
12. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym, pok. nr 1,  w dniu: 2009 – 08 – 28,  o godz. 12:00.
13. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
14. Wadium: Zamawiający wymaga  wniesienia wadium w kwocie: 45.000 PLN
15. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia   
 zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10 % całkowitej ceny ofertowej.
16. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
17. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
18. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń,  
 wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem 
 fax-u, przy  czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich 
 otrzymania. 
19. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Maria Zygmuntowicz -  
 –  tel. (024) 260 – 40 – 13 ,  fax (024) 260 – 40 – 23. 
20. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 07.08.2009 r. 
siwz___zal._1-7.doc
zal._nr_8_a.rar
zal._nr_8_b.rar
zal._nr_8_c.rar
zal._nr_8_d.rar
rys_24.rar
zal._nr_9_stwior.rar
zal._nr_10_przedmiary.rar
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2010-07-27
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-07-27 12:32:18
- Liczba odsłon: 5851
- Historia dokumentu:
