Wersja archiwalna 2012-06-12 13:25:47

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl

 

O.III.341-2/04/12


Brudzeń Duży: Doposażenie bazy dydaktycznej szkół podstawowych na terenie Gminy Brudzeń Duży
Numer ogłoszenia: 197572 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży, Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.

·                     Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzenduzy.bi.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie bazy dydaktycznej szkół podstawowych na terenie Gminy Brudzeń Duży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie bazy dydaktycznej szkół podstawowych na terenie gminy Brudzeń Duży: 1.Szkoły Podstawowej w Brudzeniu Dużym , 09-414 Brudzeń Duży, 2.Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej w Siecieniu, 09- 413 Sikórz, 3.Szkoły Podstawowej w Sikorzu, 09 -13 Sikórz, 4.Szkoły Podstawowej w Myśliborzycach, 09 -414 Brudzeń Duży w ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania w Gminie Brudzeń Duży. współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnić w jakości usług edukacyjnych. Zakres Zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku Nr 1 do SIWZ. Wykaz pomocy dydaktycznych , materiałów /sprzętu komputerowego i multimedialnego: Pomoce do zajęć niwelujących specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu: Laptop

 ( pamięć 3MB, pojemność dysku 500,00GB,Matryca 15,procesor Inter Core 2GHz wraz z systemem operacyjnym.-2szt (S.P. Brudzeń -1,S.P.Myśliborzyce 1); Office 2szt (S.P. Brudzeń1,S.P. Myśliborzyce1);Programy multimedialne do zajęć w zakresie czytania i pisania 2szt(S.P. Siecień 1,S.P. Sikórz1);Pomoce rozwijające sprawność grafomotoryczną oraz koordynację wzrokowo - ruchową, w tym gry dydaktyczne, Lego, Symertic, Memo ortograficzne (ścianki manipulacyjne, ,tabliczki ze szlaczkami, ,labirynty drewniane na ścianę, leniwe ósemki, logiczne sześciany, suwaki terapeutyczne) 1kompl.(S.P. Brudzeń 1kompl);Płyty CD (zwierzęta i natura - dźwiękowe)2 szt(S.P. Brudzeń 1,S.P. Siecień1);Książki(od piosenki do literki) 4 kompl. (S.P. Brudzeń,S.P.1, Siecień,S. P.1, Sikórz,S.P.1, Myśliborzyce1);Zestawy ćwiczeń 4 Kompl. S.P. Brudzeń 1,S.P. Siecień1,S.P. Sikórz1,S.P. Myśliborzyce1);Karty pracy(warsztaty doskonalenia graficznego)1 kompl. S.P. Brudzeń1;Plansze (ortograficzne)1 komp.(S.P. Brudzeń);Klocki 2 zest.(S.P. Brudzeń1,S. P. Sikórz1);Puzzle(alfabet zgadywanka)2 komp. S.P. MyśliborzyceS.P.1, Sikórz1);Pomoce do zajęć logopedycznych: multimedialny program do diagnozy i terapii logopedycznej (logopedia -pakiet podstawowy)1 szt (S.P. Brudzeń1);Materiał obrazkowo - wyrazowy do utrwalenia poprawnej wymowy głosek-3 zest.(S.P. Siecień1szt,S. P. Sikórz1szt,S.P. Myśliborzyce1szt);Programy multimedialne(dysleksja-pakiet profesjonalny)1 szt(S. P. Sikórz1);Zestaw gier i zabaw do wspomagania rozwoju mowy(gry logopedyczne, zabawy dla dzieci) 4 zest.(S.P. Brudzeń1,S.P. Siecień1,S. P. Sikórz1,S.P.Myśliborzyce1);Zestawy pomocy do ćwiczeń oddechowych2 zest.S. P. Sikórz1,S.P. Myśliborzyce1)Logopedia Logico1 szt , (S.P. Brudzeń1);Lustrzane pudełko 1 szt(S.P. Siecień1);Plansze 1 zestaw (S.P. Brudzeń1);Książki, zestawy ćwiczeń 2 kompl.(S.P. Brudzeń1,S.P. Sikórz1);Pomoce do gimnastyki korekcyjnej :Zestaw drabinkow1szt(S.P. Sikórz 1);Wielofunkcyjny materac składany 1szt(S.P. Sikórz1);Przybory korekcyjne np. woreczki z groszkiem 1szt(S.P. Sikórz1);Piłeczki piankowe1szt(S.P. Sikórz1);Piłeczki masujące antystresowe 1(S.P. Sikórz1);Obręcze cyrkowe1szt(S.P. Sikórz1);Szarfy 1(S.P. Sikórz1);Ringo1szt(S.P. Sikórz1);Pomoce do zajęć matematyczno - językowych: Programy multimedialne1szt(S.P. Sikórz1);Pomoce do ćwiczeń matematycznych 2szt(S.P. Sikórz1,S.P. Siecień1);Pomoce do miar i wag 1szt( S.P. Siecień1);Karty zadań matematycznych 1(S.P. Sikórz1);Układanki i puzle2szt(S.P. Sikórz1,S.P. Siecień1);Książki, zestawy ćwiczeń 1szt(S.P. Sikórz1);Płyty CD1szt(S.P. Siecień1);Pomoce do zajęć kształtujących umiejętności matematyczne: Karty matematyczne1szt(S.P. Sikórz1, Działania matematyczne Logico1szt,(S.P. Sikórz 1)Zestaw gier i zabaw dydaktycznych, w tym domino3szt(S.P. Sikórz3szt);Pomoce do zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych:Gry dydaktyczne2szt(S.P. Sikórz1, S.P. Brudzeń1),Pacynki1szt( S.P. Sikórz1),Kukiełki1(S.P. Sikórz1szt);Siedziska relaksacyjne 4szt(S.P. Sikórz 2,S.P. Brudzeń 2);Pomoce do zajęć artystycznych: Instrumenty muzyczne np. dzwoniące patyczki, tamburyn -3szt(S. P. Siecień 1szt, S. P. Sikórz1szt,S.P. Myśliborzyce1szt);Torba muzyczna 1szt(S. P. Siecień1szt), Muzyczne kukiełki 1szt(S. P. Sikórz1szt),Pacynki1szt(S.P. Myśliborzyce1szt); Gry muzyczne1szt( S.P. Myśliborzyce 1szt);Płyty CD1szt(S. P. Sikórz1szt); Zestaw przyborów rozwijających zdolności plastyczno- techniczne 1szt(S. P. Siecień 1szt);Wałki i stemple 2szt(S. P. Sikórz1szt,S.P. Myśliborzyce1szt) Szablony i mix1szt( S. P. Siecień1szt);Dziurkacze do zajęć artystycznych14szt(S. P. Siecień5szt,S. P. Sikórz5szt,S.P. Myśliborzyce 4;Nożyczki14szt( S. P. Siecień 5szt,S. P. Sikórz 5szt,S.P. Myśliborzycach 4;Programy multimedialne 1(S. P. Sikórz1szt).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 39.16.22.00-7, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

·                     Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·              III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                         Warunek zostanie spełniony jeżeli w złożonych dokumentach, oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże ,że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Sposób oceny warunku: ocena dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów wg formuły -spełnia, nie spełnia.

·              III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                         Ocena dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów wg formuły - spełnia , nie spełnia.

·              III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                         Ocena dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów wg formuły - spełnia , nie spełnia.

·              III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                         Ocena dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów wg formuły - spełnia , nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·              III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·              III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                     oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                     aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                     aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                     aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                     wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·              III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                     nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·              III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) Osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów(należy jednak załączyć dokumenty, z których będzie wynikać ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym,09-414 Brudzeń Duży, ul.Szkolna 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2012 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu Dużym, 09-414 Brudzeń Duży, ul. Szkolna 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu pn. Indywidualizacja nauczania w Gminie Brudzeń Duży. współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnić w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 

 

siwz-doposazenie_bazy_dydaktycznej_szkol_podstawowych_na_terenie_gminy_brudzen_duzy_.doc

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4754850]

przewiń do góry