Brudzeń Duży dn. 21.08.2012 r.

 

 

Wszyscy Oferenci

 

 

Zamawiający informuje, iż umowa w sprawie zamówienia publicznego dla postępowania w trybie przetargu nieograniczonego RGR.ZP.271.28.2012Udzielenie kredytu w wysokości 2.596.392,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek” pomiędzy Gminą Brudzeń Duży a  Powszechną Kasą Oszczędności  Bank Polski s.a. II Regionalny Oddział Korporacyjny w Warszawie  z siedzibą 00-950 Warszawa ul. Nowogrodzka 35/41 może zostać zawarta w terminie, o którym mowa w art. 94 ust. 1 pkt. 2 PZP.,  który mówi że Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 183 , w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo  10 dni jeżeli zostało przesłane w inny sposób – w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP.

 

Zawarcie umowy nastąpi w dniu 27 sierpnia 2012 roku w siedzibie Zamawiającego.

 

 /-/ Andrzej Dwojnych

Wójt Gminy Brudzeń Duży

 

_____________________________________________________________________________________

Brudzeń Duży, dn.: 21.08.2012r.

                                  

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dot: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr RGR.ZP.271.28.2012                                              pn.: „ Udzielenie kredytu w wysokości 2.596.392,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek”

Działając na podstawie art. 92. 1 ust. 1 pkt. 1 PZP Wójt Gminy Brudzeń Duży informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Powszechna Kasa Oszczędności  Bank Polski s. a.

II Regionalny Oddział Korporacyjny w Warszawie

Ul. Nowogrodzka 35/41

00-950 Warszawa

Do zamawiającego wpłynęły dwie oferty:

Oferta nr 1 -      Bank Spółdzielczy Mazowsze w Płocku

                          09-408 Płock ul. Warmińska 12

Cena oferty brutto: 1 799 750,48 zł

Punktacja – 94,12 pkt.

  Oferta nr 2 -    Powszechna Kasa Oszczędności  Bank Polski s. a.

II Regionalny Oddział Korporacyjny w Warszawie

Ul. Nowogrodzka 35/41

00-950 Warszawa

            Cena oferty brutto: 1 693 849,48 zł.

            Punktacja – 100 pkt.

            Uzasadnienie wyboru: najniższa cena, najkorzystniejsza oferta

Działając na podstawie art. 92 ust. pkt. 2 zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty. 

Działając na podstawie art. 92 ust. pkt. 3 zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnej oferty. 

                        Środki ochrony prawnej

            Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz 177 z późn. zm.) – dział VI „Środki ochrony prawnej”.

           

            /-/ Andrzej Dwojnych

Wójt Gminy Brudzeń Duży

______________________________________________________________________________________

Brudzeń Duży dn. 09.08.2012 r.

W związku z pojawieniem się wątpliwości dotyczących przetargu nieograniczonego nr RGR.ZP.271.28.2012  pn.: „ Udzielenie kredytu w wysokości 2.596.392,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek”  wyjaśniamy następujące zagadnienia:

Pytanie 1:

Prosimy o sprecyzowanie planowanych kwot spłat rat kredytu opisanych w ust.3 pkt.2 SIWZ. W szczególności ustalenia czy zakładane w terminie 31.05 i 30.09 każdego roku raty kredytu powinny być spłacane w danym okresie w równej wysokości. I tak:

W latach 2013-2017 w kwocie po 25.000 zł każda;

W latach 2018-2024 w kwocie po 100.000 zł każda;

W latach 2025-2026 w kwocie po 150.000 zł każda;

W roku 2027 w kwocie po 173.196 zł każda.

Czy powinien ulec wykreśleniu pkt. 9 o treści „ Zamawiający nie przewiduje okresu karencji w spłacie kapitału”, w sytuacji gdy jako termin spłaty 1 raty kapitału ustala się na dzień 31.05.2013 roku.

Odpowiedź na pytanie 1:

Planowane kwoty spłat rat kredytu:

31-05-2013   25.000,00 zł

30-09-2013   25.000,00 zł

31-05-2014   25.000,00 zł

30-09-2014   25.000,00 zł

31-05-2015   25.000,00 zł

30-09-2015   25.000,00 zł

31-05-2016   25.000,00 zł

30-09-2016   25.000,00 zł

31-05-2017   25.000,00 zł

30-09-2017   25.000,00 zł

31-05-2018   100.000,00 zł

30-09-2018   100.000,00 zł

31-05-2019   100.000,00 zł

30-09-2019   100.000,00 zł

31-05-2020   100.000,00 zł

30-09-2020   100.000,00 zł

31-05-2021   100.000,00 zł

30-09-2021   100.000,00 zł

31-05-2022   100.000,00 zł

30-09-2022   100.000,00 zł

31-05-2023   100.000,00 zł

30-09-2023   100.000,00 zł

31-05-2024   100.000,00 zł

30-09-2024   100.000,00 zł

31-05-2025   150.000,00 zł

30-09-2025   150.000,00 zł

31-05-2026   150.000,00 zł

30-09-2026   150.000,00 zł

31-05-2027   173.196,00 zł

30-09-2027   173.196,00 zł

Razem:          2.596.392,00 zł

Pytanie 2

Prosimy o podanie dokładnej daty wypłaty 1 transzy kredytu ( zawierającej dzień , miesiąc i rok) Bez określenia tej daty wyliczenie należytych odsetek będzie niemożliwe. Wskazana w ust. 3 pkt. 3 ppkt 1 ) SIWZ forma określenia daty  - w dniu podpisania umowy kredytowej – jest nieprecyzyjna. Podanie tej daty w żaden sposób nie wiąże zleceniodawcy. Ma jedynie na celu umożliwienie wyliczenia odsetek i porównanie ich z innymi ofertami złożonymi w postępowaniu.

 Odpowiedź na pytanie 2

W związku z ogłoszonym postępowaniem w trybie przetargu nieograniczonego na  "Udzielenie kredytu w wysokości 2.596.392,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek" , Zamawiający informuje, że nie jest w stanie przewidzieć na dzień dzisiejszy dokładnego terminu podpisania umowy. W celu sporządzenia  oferty za dzień podpisania umowy należy przyjąć dzień 22.08.2012r. 

 

Pytanie 3

Czy zostanie złożone oświadczenie o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 Prawa bankowego w zakresie roszczeń wynikających z umowy kredytu oraz wystawionego weksla.

Odpowiedź na pytanie 3

Oświadczenie o poddaniu się egzekucji zostanie złożone w dniu podpisania umowy.

Pytanie 4

Czy weksel In blanco wystawiony będzie co najmniej do wysokości kredytu wraz z należnymi odsetkami.

Odpowiedź na pytanie 4

Będzie wystawiony weksel In blanco.

Pytanie 5

Zgodnie z SIWZ jako termin płatności rat kapitałowych i odsetek przyjmuje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego – Skoro Bank nie prowadzi rachunku Zamawiającego to czy należy przyjąć jako termin płatności rat kapitałowych i odsetek dzień obciążenia rachunku przeznaczonego do spłaty zobowiązań kredytowych w naszym banku.

Odpowiedź na pytanie 5

W przypadku kiedy Bank nie prowadzi rachunku Zamawiającego należy przyjąć jako termin płatności rat kapitałowych i odsetek dzień obciążenia rachunku przeznaczonego do spłaty zobowiązań kredytowych.

_____________________________________________________________________________________

Brudzeń Duży: Udzielenie kredytu w wysokości 2.596.392,00zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie

planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
Numer ogłoszenia: 287258 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brudzen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu w wysokości 2.596.392,00zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji zadania pn. Udzielenie kredytu w wysokości 2596392,00 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 2. Spłata kredytu nastąpi w latach 2013-2027 odpowiednio w wysokości w poszczególnych latach: 2013r. - 2017r. - 5 lat x 50.000,00 zł. (rocznie) = 250.000,00 zł. 2018r. - 2024r. - 7 lat x 200.000,00 zł. (rocznie) = 1.400.000,00 zł. 2025r. - 2026r. - 2 lata x 300.000,00 zł. (rocznie) = 600.000,00 zł. 2027r. = 346.392,00 zł. Spłaty rat kapitałowych następować będą dwa razy w roku w terminach: - 31.05 każdego roku - 30.09 każdego roku przy czym pierwsza spłata rat kapitałowych nastąpi w dniu 31.05.2013 roku, a ostatnia spłata rat kapitałowych nastąpi 30.09.2027 roku. 3. Wypłata kredytu nastąpi w dwóch transzach: 1) pierwsza transza w dniu podpisania umowy w kwocie 1.5966.392,00 zł.; 2) druga transza w dniu 20.09.2012r. w kwocie 1.000.000,00 zł.; 4. Terminy spłat odsetek ustala się kwartalnie ( cztery razy w roku) na ostatni dzień w danym kwartale. 5. Odsetki naliczane będą od niespłaconego kapitału. 6. W przypadku gdy ostatni dzień kwartału będzie dniem wolnym od pracy, płatność (rat kapitałowych i odsetek) przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności. 7. Jako termin płatności (rat kapitałowych i odsetek) przyjmuje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. 8. Szczegółowy plan spłat odsetek określony zostanie w harmonogramie spłat, który będzie stanowił załącznik do umowy 9. Zamawiający nie przewiduje okresu karencji w spłacie kapitału. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania kredytu w innych terminach niż określonych powyżej. 11. Forma zabezpieczenia kredytu - weksel In blanco do wysokości zadłużenia wraz z deklaracją wekslową; 12. Koszt kredytu stanowić będą: 1) oprocentowanie kredytu według stawki WIBOR 1M notowany w ostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedzającego okres za który odsetki są naliczane (dla celów porównawczych ofert złożonych w postępowaniu należy przyjąć WIBOR 1M z dnia 30.07.2012r.) 2) marża określona w % stała w okresie trwania umowy. 13. Koszty wymienione powyżej stanowią jedyne wynagrodzenie wykonawcy należne mu z tytułu wykonania niniejszego zamówienia. 14. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż marża banku określona w ofercie wykonawcy. Wszelkie opłaty, prowizje i inne świadczenia związane z udzielonym kredytem wykonawca winien doliczyć do marży. 15. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego. 16. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365 dni. 17. Kredyt udzielony zostanie w PLN. 18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zaciągnięcia kredytu w kwocie niższej niż 2.596.392,00 zł. 19. W celu umożliwienia oceny zdolności kredytowej Zamawiającego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dołącza się następujące dokumenty: a) Uchwała Budżetowa Gminy Brudzeń Duży na rok 2012 Nr XIII-88-11 Rady Gminy w Brudzeniu Dużym z dnia 29 grudnia 2011r. b) Uchwała Nr XIX-131-2012 Rady Gminy w Brudzeniu Dużym z dnia 06 czerwca 2012r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek. c) Sprawozdanie Rb-28S z wykonania planu wydatków budżetowych za okres do 31 grudnia 2011r. d) Sprawozdanie Rb-27S z wykonania planu dochodów budżetowych za okres do 31 grudnia 2011r. e) Sprawozdanie Rb-NDS do 31 grudnia 2011r. f) Sprawozdanie Rb-N na koniec IV kwartału 2011r. g) Sprawozdanie Rb-Z na koniec IV kwartału 2011r. h) Uchwała Nr Pł.261.2012 RIO z dnia 20 czerwca 2012 roku w sprawie opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego zaciągniętego przez Gminę Brudzeń Duży i) Uchwałą Nr Pł.75.2012 RIO z dnia 27 stycznia 2012r. w sprawie wydania opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu j) Uchwała RIO Nr Pł.74.2012 z dnia 27 stycznia 2012r. w sprawie wydania opinii o możliwości wydania opinii o możliwości sfinansowania planowanego budżetu określonego w uchwale budżetowej. k) Uchwała Nr III-10-1990 Rady Gminy w Brudzeniu Dużym z dnia 26.06.1990r. w sprawie powołania Skarbnika Gminy w Brudzeniu Dużym l) Uchwała Nr Pł.156.2012 z dnia 18 kwietnia 2012r. w sprawie wydania opinii o przedłożonych przez Wójta Gminy Brudzeń Duży sprawozdaniach z wykonania budżetu za 2011 rok. m) Zaświadczenie o wyborze Wójta n) Wykaz banków o) Uchwała Nr XIX-132-12 Rady Gminy w Brudzeniu Dużym z dnia 06 czerwca 2012 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Brudzeń Duży na lata 2012-2027 p) Zaświadczenia ZUS, US r) Zaświadczenie o posiadanym rachunku bieżącym 20. Opis przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5 - Usługi udzielania kredytu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2027.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, lub instytucji kredytowej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, iż łącznie spełniają powyższy warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży Referat Rozwoju Gminy i Rolnictwa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2012 godzina 15:00, miejsce: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

siwz_06.08.2012.docx

informacja_opinia_06.08.2012.rar

sprawozdanie__06.08.2012.rar

wykaz_zaswiadczenie_zus_06.08.2012.rar

uchwala1_06.08.2012.rar

uchwala2_06.08.2012.rar

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4736221]

przewiń do góry