Brudzeń Duży, 16.01.2020r.
RGR.ZP.271.1.2020/01/20
Zamawiający:
Gmina Brudzeń Duży
09-414 Brudzeń Duży
tel./fax (...)24 260 42 81
http:/ www.brudzen.pl
e-mail: ug_brudzen@interia
Wszyscy uczestnicy postępowania
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podst. art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r.,poz.1843 z późn. zm.), Urząd Gminy Brudzeń Duży informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa oleju opałowego dla szkół z terenu Gminy Brudzeń Duży i dla Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym
wybrana została do realizacji zamówienia oferta, którą złożył Wykonawca:
OLKOP BIS Sp. z o.o., ul. Szosa Rypińska 26, 87 – 400 Golub - Dobrzyń
I. Wykonawca j/w złożył niepodlegającą odrzuceniu ofertę oraz spełnił wszystkie warunki
w niniejszym postępowaniu i uzyskał liczbę punktów – 100 pkt.
Cena brutto oferty wybranej: 3 150zł za 1m³ (upust 186zł).
II. Na przetarg wpłynęły 3 oferty następujących Wykonawców (wg numeracji ofert):
| Nr oferty | Nazwa (firma) i adres wykonawcy | Punktacja w kryteriach oceny ofert | Liczba otrzymanych punktów w kryterium | |
| Cena | Termin dostawy | |||
| 1. | 
 OLKOP BIS Sp. z o.o., ul. Szosa Rypińska 26, 87 – 400 Golub - Dobrzyń | 60 | 
 
 40 | 
 100 | 
| 2. | OLKOP Hurtownia Olejów i Paliw Gabriel Kropkowski, Frydrychowo 54, 87 - 400 Kowalewo Pomorskie | 59,88 | 
 40 | 
 99.88 | 
| 3. | AUTOCENTRUM Sp. z o.o.,Sp. Komandytowa, 09-400 Płock ,ul. Dobrzyńska 56 | 59,76 | 
 40 | 
 99,76 | 
Wykonawca potwierdził, iż wykona przedmiot zamówienia w terminie: do dnia 31 grudnia 2020r..
III. Zawiadomienie o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone:
- z niniejszego postępowania nie została odrzucona żadna oferta.
IV. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium CENA (brutto) - maksymalnie – 60 punktów i kryterium termin dostawy maksymalnie - 40 punktów. Maksymalnie Wykonawca mógł otrzymać 100 punktów.
V. Zamawiający przewiduje zawrzeć umowę w zakresie udzielenia przedmiotowego
zamówienia – nie wcześniej niż w terminie 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze
najkorzystniejszej oferty, w Urzędzie Gminy w Brudzeniu Dużym.
Zatwierdził:
Wójt Gminy
Andrzej Dwojnych
RGR.ZP. 271.1.2020/01/20 Brudzeń Duży, 13 stycznia 2020 r.
Informacja z otwarcia ofert
Zamawiający zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn. „ Dostawa oleju opałowego dla szkół z terenu Gminy Brudzeń Duży i dla Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym”, przekazuje informuje dotyczące:
1) kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania – zaplanowano na ten cel kwotę brutto 340 843zł
2) firm oraz adresów wykonawców, ceny , terminu wykonania zamówienia, oferentów:
- w terminie składania ofert wpłynęły 3 oferty następujących firm:
oferta Nr 1 firmy: OLKOP BIS Sp. z o. o. ul. Szosa Rypińska 26,87 – 400 Golub -Dobrzyń
- cena brutto za 1m³ - 3150,00 zł ,
- termin dostawy : 1 dzień liczony od dnia otrzymania zamówienia,
oferta Nr 2 firmy: OLKOP Hurtownia Olejów i Paliw Gabriel Kropkowski, Frydrychowo 54, 87- 410 Kowalewo Pomorskie,
- cena brutto za 1m³ - 3156,18 zł,
- termin dostawy : 2 dni liczone od dnia otrzymania zamówienia,
oferta Nr 3 firmy: AUTOCENTRUM Sp. z o.o. , Sp. Komandytowa, 09 - 400 Płock,
ul. Dobrzyńska 56,
- cena brutto za 1m³ - 3163,56 zł ,
- termin dostawy : 1 dzień liczony od dnia otrzymania zamówienia.
Termin wykonania zamówienia i warunki płatności zostały określone w SIWZ jednakowo dla wszystkich wykonawców, bez możliwości dokonania zmian przez wykonawców w przedstawionej ofercie, dlatego zamawiający nie podaje informacji na ten temat.
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ,
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (wg. załącznika do niniejszej informacji).
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania
z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Załącznik do informacji, którą należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, zgodnie
z art.86 ust. 5 ustawy Pzp
.................................................................
(pieczęć adresowa Wykonawcy)
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej
Składając ofertę w postępowaniu na udzielenie zamówienia publicznego pn.
Dostawa oleju opałowego do szkół terenu Gminy Brudzeń Duży i dla Urzedu Gminy w Brudzeniu Dużym” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego:
- informujemy, że nie należymy/należymy do grupy kapitałowej ¹
- wskazujemy poniżej listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej,
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów(Dz.U. z 2018r. poz. 798 ,z późn. zm):¹
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
......................................................................................................................................
.................................................................................................
(podpis i pieczęć uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy)
¹) niepotrzebne skreślić
Ogłoszenie nr 500036-N-2020 z dnia 2020-01-02 r.
Urząd
Gminy Brudzeń Duży: Dostawa oleju opałowego dla szkól z terenu Gminy Brudzeń
Duży i dla Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy 
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu 
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %) 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu
zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej 
Nie
W przypadku przeprowadzania
postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brudzeń Duży, krajowy numer identyfikacyjny
54173000000000, ul. Toruńska  2 , 09-414  Brudzeń Duży, woj.
mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 604 081, e-mail
zam.publiczne.brudzen@op.pl, faks 242 604 081. 
Adres strony internetowej (URL): brudzenduzy.bip.org.pl 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa 
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między
zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w
przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest
odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za
przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie
będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie
zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 
I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL) 
Nie 
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym - Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Brudzeniu
Dużym , ul.Toruńska 2, 09 - 414 Brudzeń Duży 
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia 
Nie 
brudzenduzy.bip.org.pl 
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem 
Nie 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać: 
Elektronicznie 
Nie 
adres 
Dopuszczone jest przesłanie ofert
lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: 
Tak 
Inny sposób: 
w formie papierowej 
Adres: 
Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym -Biuro Obsługi Szkół Samorządowych wBrudzeniu
Dużym, ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży 
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne 
Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL) 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju
opałowego dla szkól z terenu Gminy Brudzeń Duży i dla Urzędu Gminy w Brudzeniu
Dużym 
Numer referencyjny: RGR.ZP.271.1.2020 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny 
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 
Nie 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do: 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do
udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy: 
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest Dostawa oleju opałowego dla szkół z terenu Gminy Brudzeń Duży i
dla Urzędu Gminy w w Brudzeniu Dużym, w ilościach:nie więcej niż 30 000litrów
dla Szkoły Podstawowej w Siecieniu, nie więcej niż 30 000 litrów dla Szkoły
Podstawowej w Sikorzu, nie więcej 35 .000l dla Szkoły Podstawowej w Brudzeniu
Dużym, nie więcej niż 15 000 litrów dla Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym.Ogółem
szacunkowa wartość zamówienia wynosi nie więcej niż 110 000 litrów i może ulec
zmniejszeniu w zależności od potrzeb zamawiającego wynikających z warunków
atmosferycznych. 
II.5) Główny kod CPV: 09000000-3 
Dodatkowe kody CPV: 
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia): 
Wartość bez VAT: 277108,33 
Waluta: 
PLN 
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów) 
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów: 
miesiącach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31 
| Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia | 
| 2020-12-31 | 
II.9) Informacje dodatkowe: 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia
do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów 
Określenie warunków: posiadanie uprawnień do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania, w szczególności posiadanie aktualnej koncesji na obrót paliwami
ciekłymi Urzędu Regulacji Energetyki 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: sytuacja ekonomiczna i finansowa firmy pozwala na
wykonanie zadania 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: Wykonawca dysponuje określonym potencjałem technicznym
oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie 
Informacje dodatkowe: 
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia
określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Nie 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie 
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenia i dokumenty określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
oświadczenia i dokumenty określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
oświadczenia i dokumenty określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferent wraz z ofertą składa oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: 
Nie 
Informacja na temat wadium 
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: 
Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej: 
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne) 
Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: 
Umowa ramowa będzie zawarta: 
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 
Informacje dodatkowe: 
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 
Informacje dodatkowe: 
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych: 
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów: 
IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia: 
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
Czas trwania: 
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 
| Kryteria | Znaczenie | 
| cena | 60,00 | 
| termin dostawy | 40,00 | 
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony) 
Nie 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 
Informacje dodatkowe 
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu: 
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 
Wstępny harmonogram postępowania: 
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 
Informacje dodatkowe: 
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty: 
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
Informacje dodatkowe: 
IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania: 
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: 
Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy: 
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
Informacje dodatkowe: 
IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy): 
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: 
Data: 2020-01-13, godzina: 10:00, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem): 
Nie 
Wskazać powody: 
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
> język polski 
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieczkowski Piotr
- Data udostępnienia w BIP: 2020-02-07
- Informacja zaktualizowana przez: Sieczkowski Piotr
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-01-16 11:31:50
- Liczba odsłon: 3190
- Historia dokumentu:
